Thailand zever-topic: Aan den toog

Dat wordt allemaal geregeld door de Rechtbijstand verzekering.

Ja, een voorbeeld voor mij: ik neem nooit geen enkele vorm van verzekering; tot nu toe heb ik nooit pech gehad, maar het kan gebeuren
je doet me dieper denken over verzekeringen

Alleen heb ik geen geduld wat een miserie betreft: ik wil mijn rechten onmiddelijk
hebben en geen andere zever !
Waar ging je toen naar toe? Thailand, zeker?

Klopt naar Thailand.

Ik ben vorig naar door de vulkaan gestrand in Bulgarije. Mijn reisverzekering heeft mijn trein naar Nederland, m’n overnachtingen en eten betaald. Wizz Air vergoedde niks

In BKK regent het!

Hallo Jenny, hey, bij je is ten minste warm, maar hier is gewoon om te janken; in mijn living - 22°C - buiten, wordt op dit ogenblik steeds donkerder, teken dat we voor de zoveelste keer vandaag nat worden, fris en de zon is op vakantie !
Ja, de low-cost, die hou ik niet van, helemaal niet

Je en Somtampoepala
ik zal voor de volgende reis toch diep nadenken over een verzekering bij te nemen
je weet maar nooit

Maar ik ben een geboren avonturierster en als geen spanning hangt, heeft de reis minder “smaak”, volgens me.
Hoe dan ook zal ik niet vergeten jullie verhalen en 
maar ja, we komen elkaar nog tegen op het “forum” (hoop ik); het is fijn om met jullie te babbelen
:slight_smile:
Groetjes
Sopirla>>>

En om mij op te vrolijken, kijk ik naar een advertentie van “vakantiereisweb.nl”
over verre reizen; ik word altijd woest als ik zie de prijs en de aantal dagen dat je effectief ter plaatse ben; hoe kan iemand, in Christus naam, zoveel geld betalen voor niets, eigenlijk?:mad:
Sopirla>>>

@ sopirla,

Ik heb een woon & vrije tijd pakket daar zit alles bij inbegrepen zowel dus in en om het huis, annulering verzekering(vakantie) en Rechtbijstand oftewel een alles in 1 pakket.

Thailand, zeker? Groot verleiding, dat weet je toch?:zon02:

En nu komt “Condor” ook met zijn nieuwsbrief
 >>>

Ik drink ALTIJD met mate; het is ofwel een glas van 25cl, of van 33cl of 50cl (grote dorst! met dit weer
!) Stuur de bestelling maar gauw door, ik crepeer van den dorst

Oh, sorry, Jellebowski, u bent nog niet van dienst; wie dan wel? en snel

Die pakket van je, Dave, voor hoeveel dagen is opgemaakt?

Ja, ik ben er weer hoor! Maar als ik er niet ben, kan je jezelf hier gerust bedienen :wink: Leg het geld maar gewoon op den tooglol2

Ik moet nog betalen!? terwijl ik zo veel gepresteerd heb en met het weer
allé, omdat je er bent
want ik doe het alleen voor vrienden
wat drink je? kom, ik trakteer
:cheer:

Ik neem een frisse beerlao! Tnx :wink: Je moet niet direct betalen, hoor! Ik zet het wel op je rekeninglol2lol2lol2. En idd, je betaald hier je rekening terug af met goede raad :chin:

Grts,

Jelle

Een goede raad?! Wat reizen betreft? Awel, mijn advies is als je op reis gaat, luidt als volgend: “The plan is, there is no plan !” en het beste, na 20 jaar reizen.
Wat denk je?:chin:

:chin:Avond zie dat iemand van een ander forum ook onze toog gevonden heeft welkom pak er maar een :cheer::cheer::cheer:

En wat drink jij vanavond, Fransjes?:dag:

:chin:lekker fles Chang zeg ik geen nee tegen bedankt

Awel ja, ik hou jullie allang in de mot; met zo’n fijne gezelschap, wie zou niet willen bij zijn?
aangezien dat mijn living thermometer die meet het temperatuur van mijn omgeving, ik ga toch voor een “Jackie”, maar zonder “rocks”; het verslechtert de fantastische smaak. Juist, hĂ©?