Thailand zever-topic: Aan den toog

Is niet zo erg, dat weinig duiken, ik lig in het hoogseizoen bijna dagelijks in het water. Op deze manier is het ook een beetje vakantie voor mij :cheer:

ja dan is het wel lekker om tijdje bovenwater door te brengen.

:chin:Hallo het is alweer vrijdag na een nacht met veel regen klaart:zon02: het hier weer een beetje op maak er een mooie dag van een ieder bijna weekend:cheer::cheer::cheer:

:chin:George nog niet vrij uit het ziekenhuis of ben je gelijk door gegaan naar schiphol >>>en sta je nu in Bangkok en zoekt een fijn eet tentje.
laat het eens weten :dag:

Neen ik ben uit het ziekenhuis ontslagen,woensdag avond.
Heb nog veel pijn,het zal nog wel een paar dagen duren eerdat ik terug een beetje op mijn plooi ben.
Over Thailand,tsja ik mag de woonst niet verlaten dus zal mijn reis moeten uitstellen tot midden september!!ben nu in ziekteverlof tot en met 12september.
Moet zelf eerlijk gezegd toegeven dat ik er voor het moment niet veel kan doen daar in Thailand,wandelen gaat niet,andere hmmmm,"lenigheidsoefeningen"dat gaat ook niet(als je weet wat ik bedoel Fransjeslol2)

Waar is iedereen aan den toog, het is hier erg stil!
Waar zit Fransjes gewoonlijk sta hij als eerste te wachten aan de toog voor een fris singhatje!
Ben benieuwd hoe het met dirk gesteld is in Thailand?

:chin:Ja ik ben er weer drukke zaterdag gehad
fijne Zondag:zon02:

Goedemorgen allemaal. Iedereen lekker weekend aan het vieren of vakantie?

Het is vakantietijd Georges het is heel rustig :slapen:

Hoi Rik,tsja ik heb ook vakantie tot en met 12september!(ziekte)spijtig dat ik het land niet mag verlaten maar dat maken we wel goed nadien!lol2

Goedemiddag allemaal. Iedereen weer fris en fruitig aan de nieuwe week begonnen ?? Ik was aan het internet surfen en kwam dit tegen http://www.airbnb.com/ iemand ervaring mee?

Hmmm,een site om nieuwe meubelen te kopen Rik?lol2

:chin:Hallo wat een honde weer van middag hoop dat de zon snel terug komt
George houd je taai het is zo september>>>

Wat gebeurd er allemaal met PEE SE VEE Fransjes?sezoensstart gemist?Had een paar euro’s op Psv gezet;spijtiggenoeg bye bye eurokes!

kan niet slapen maar go zo toch maar een poging wagen

weltrusten iedereen

goedemorgen allemaal!

lange tijd niet hier geweest… mijn vakantie zit er bijna op, ik vlieg zo van bali naar bangkok.

Dat is geen goed nieuws dat je vakantie er bijna op zit Jenny!In iedergeval nog een goede vlucht naar het homeland en dat we je rap terug zien op het Thailandforum!
georges.:dag:

Zo nog 2 dagen werken en dan >>> Pai pratet Thai.

Wat een heerlijk idee !!! Heel veel plezier geniet er lekker van!!!

1 like

Hey, Geoergessiam, in het begin van mijn ziekteverlof, mocht ik ook niet het land verlaten…en guess what? die 5 dagen in Barcelona waren gewoon heerlijk ! Not known, not seen !

:chin:Als we nu de rest maar winnen zijn we toch KAMPIOEN:slapen:Droom ik maar verder