Thailand zever-topic: Aan den toog

Van Harte Georges!!!

Bedankt Tabe en Rik!:dag:

Vrienden ga jullie nu laten,het bezoek is geariveerd"leven het bier en de pralines"tot straks misschien,who knews?
groetjes:georges.

Jaja Gg ik ben vandaag 27/07 om 15 u toegekomen van een meer dan 27 uur terugreis ppffff lange wachtijden tussen AA - EA en EA -EA.
Voor de rest hoopte ik op een vernieuwde badkamer ( na drie weken ) maaar kreeg een huis onder stof terug zonder douche ( voorlopig althans ) …
LOS heeft mij weer streng in zijn greep en zit op mijn knieen voor mijn lieve Spanisch lady voor een vervolg voor 2012 maar ze blijft bij NEE ( vorig jaar ook al ).
Allezins hebben wij Chiang Mai iets beter leren ontdekken vooral de oude stad en hebben er drie dagen in rondgeslenterd gewoon de moeite waard en de te gekke zondagmarkt ( er is natuurlijk ook de zaterdagmarkt en de nightbazaar)
MAAR weeral die gastvrijheid van onze Thaise vrienden , het afscheid was moeilijk… het lijkt nu een droom …afkicken …:chin:

Proficiat Gg.:cheer:

Hoi Frank hoe was de vlucht verlopen niet al teveel turbelence gehad?Ik zegde het gisteren nog éénmaal als je in Thailand bent dan vliegen de dagen voorbij!
Ben je ook naar de Sankampheng hotsprings geweest Frank alsook Wat Umong?
groetjes georges.

Welkom terug Frank !! Sterkte komende tijd !

Georges, een dagje te laat, maar daardoor niet minder gemeend: VAN HARTE !!! Hoop dat je een goede verjaardag gehad hebt !

Ben juist opgestaan met een houten kop,drinken van bier is geen enkel probleem maar ik had beter die fles whiskey laten staan Dave!lol2
groetjes:georges.:dag:

Oeiiii… Ibuprofenneke of twee en veel water drinken, Georges! :wink:

Gelukkig moet ik vandaag niet werken Jelle!zou er lief uitgezien hebben!Had al 2 asprokes genomen,al goed dat ik niet elke dag verjaar.Mijn zuster had nog een fles black label meegebracht,dacht zal er een klein slokje van drinken,maar nu zie ik dat er niet veel meer in de fles zit.
Amai mene kop,precies of hij staat op springen!lol2

Haha, tja, dat ken ik maar al te goed: 5 jaar op café gewerkt, hé… Dan ging er na de sluit ook wel eens een fleske open :wink:
Bij ons is er ook een gezegde: Drie keer sch**ten (‘naar het groot toilet gaan’) en uwe kater is voorbij!lol2lol2lol2

Ja op de vlucht met AA van Chiang Mai naar BKK ik heb het even warm gehad en de dame naast mij ( farang ) was aan het bidden.
Naar Bosang geweest maar vond niet wat ik wou hebben , we zijn naar de hotspring in Chiang Rai geweest.

Welkom terug Frank!:dag:

Ik hoop dat je een beetje hebt kunnen genieten:chin:

De volle honderd pocent !

Ik kijk alvast weer uit naar Chiang Rai! Wat een gezellig stadje is dat toch.
Ben je nog in de Catbar geraakt?

Welkom terug Frank en jeemig wat is de tijd toch weer gevlogen.

Nee iedere avond regen , regen en nog regen , alsook soms nog eens één a twee maal in de dag.
Chiang mai bijna niets .

Mag je wel zeggen , gelukkig zijn we druk bezig met kuisen zo denk ik niet teveel maar dit jaar geen Spain…door de werken aan de badkamer…

Goede morgend vrienden aan den toog,vandaag terug gaan werken,ben blij dat het maar voor ene dag is.
Tsja de dagen vliegen vooruit als je in Thailand bent,toch eigenaardig hier in Belgie staat precies de tijd stil?
In iedergeval Welkom back Frank!!
groetjes:georges.

1 like

YESSS!!! Daarnet aangetekende zending gehad vh consulaat: We hebben Visa!

Tja het gaat ze tenslotte om de centen lol2:cheer:lol2