Thailand zever-topic: Aan den toog

Ach, als ze maar genoten hebben, da’s het voornaamste. De batterijen weer eens goed opgeladen…:wereld:

En binnen een maand is het onze beurt!:cheer:

Ben is curieus ofdat ik groen licht ga krijgen om af te reizen naar Bangkok volgende week?Hoop dat ik een paar weken ziekteverlof zal krijgen alsook ofdat ik de woonst mag verlaten na de operatie?“fingers cross” zou ik zeggen.
Vind toch éénmaal dat je in Thailand bent dat de dagen daar snel vooruitgaan tenopzichte van hier in Belgie,alles ga zo traagjes!

Goede service van China Airlines.
De dochter van mijn echtgenote en haar vriend stonden 1 dag te laat in Bangkok op het vliegveld om in te checken ( hoe krijg je het voor elkaar )
de maatschappij deed heel coulant, omdat het vliegtuig maar redelijk gevuld was mochten ze toch mee zonder bij te betalen.
Dit vind ik nu een super service :cheer:

:so::unibrow:

Tsja Dirk,gemakkelijk verdiend!lol2Hoe is het in Thailand,waar verblijf je momenteel?

gefeliciteerd Jelle, nu kan je leker door de stad crossen zonder nat te worden lol2
Georges jij alsnog gefeliciteerd met je verjaardag alweer een dagje dichter bij je pensioen en dus je vertrek naar LOS :cheer:
ik zal vandaag een extra mekhong op jullie drinken

Bedankt Dirk!tsja we worden een dagje ouder,zal blij zijn dat ik pensioensgerechtig ben,want ik ben een zomermens(ik heb warme temperaturen nodig)Hier in Belgie is het huilen met de pet op(lage temperaturen,lichte neerslag)

dit is inderdaad een super service en dit soort verhalen hoor je niet elke dag, maar dat kan natuurlijk ook komen omdat de meeste mensen wel op de juiste dag verschijnen lol2

ik ben trouwens van bkk naar kanchanaburi gegaan en ben vandaag bij de erawan watervallen geweest en deze waren mooi als altijd alleen mischien wel mooier doordat het gisteren behoorlijk geregend had hier in de regio
morgen vertrek ik met de bus naar surat thani en daar kijk ik wat het weer doet en besluit dan of ik of naar krabi of naar samui/phanang/tao ga
tot nu toe is het hier in ieder geval geweldig dit voelt weer helemaal als thuis komen

Ik verschiet mij een bult,China Airlines??? gewoonlijk proberen ze de mensen af te snauwen.Hmmm,tijden veranderen,in iedergeval de dochter en de vriend hebben niet moeten betalen,charme offensief van China Airlines wie zal het zeggen!

tja georges wat dat betreft ben ik precies het zelfde alleen dan 10 jaren jonger (al is het nog maar voor 2 weken lol2)

Goede morgend iedereen,vandaag terug gaan werken(1/2dag) want ik wil mijn verjaardag gaan vieren nadien.
Ben al vroeg opgestaan om sommige emails te beantwoorden betreffende mijn verjaardag(wat een werk)gelukkig verjaar ik maar éénmaal per jaar!
Maak er nog een gezellige dag van en tot straks misschien?
groetjes:georges.

gelukkige verjaardag Georges

:cheer:gefeliciteerd george:cheer:

Happy Birthday George :cheer::cheer::cheer:

van harte george
ik zal op jou gezondheid vandaag een lekker jupilertje pakken

:chin:Ik ben niet zo fan van Kriek maar een fijne dag vandaag Georges Geniet er van:cheer:

:cheer:Proficiat Georges!:cheer:

Bedankt iedereen aan den toog voor de gelukswensen betreffende mijn verjaardag!
groetjes:georges.

Georges gefeliciteerd met je verjaardag.:cheer: