Ik heb hem vorige maand ook in het Engels ingevuld…en bij ‘Countries for which passport is valid’: ‘all countries’ ingevuld.
Heb visum zonder problemen gekregen ![]()
:chin:Ja ik hoop dat PSV weer eens mee gaat doen voor de prijzen het is al drie keer niks op een rij.
Goedemorgend iedereen aan den toog,vandaag en morgen niet werken,had niet veel zin om vroeg op te staan!
Wat me wel opviel toen ik de vrienschappelijke voetbalwedstijden gadesloeg was,dat praktisch alle nederlande ploegen gewonnen hadden van de Belgische teams Fransjes!!
Nu dinsdag en de dagen nadien zijn er voorrondes(europees)ben is curieus hoeveel Belgische ploegen gaan sneuvelen in de eerste ronde?
@:Jan kan er niet genoeg van krijgen om elke keer je foto’s van je huis in Hua Hinn te bekijken!had ik maar eens de lotto gewonnen het zouden de zaken heel gemakkelijk maken.
Wat is het hier stil aan den toog!!waar is Jelle,Baco,Jan en alle andere Thailandgangers?Morgen is het mijn verjaardag,er komt weeral een jaartje bij(51)zal taart met pralines worden.
groetjes:georges.
Ben er wel hoor maar ook druk met de voorbereiding ivm de Second Home beurs, plus wat werkzaamheden aan de tuin waar ik zo maar een ingeving in kreeg om het te veranderen nog ff voor we op :vak02: gaan.
Dat is te begrijpen Jan,werken gaat voor.lol2
Ikzelf ben vandaag nog een dagje thuis,morgen weeral gaan werken tot maandag.
Dinsdag moet ik vroeg op 6uur,omdat ik om 7uur stipt in het hospitaal moet zijn.(hoop één ding na de operatie dat ik een paar weken ziektedagen aan over hou)
Succes met de operatieve ingreep George en dat het herstel spoedig zal verlopen.
Bedankt Jan!!
:chin:Fijne verjaardag morgen verwen je zelf eens lekker in een van de thaise restaurantjes in Belgie:cheer::cheer::cheer:
Bedankt Fransjes!!
Tja en nog een fijne verjaardag helemaal overheen gelezen :slapen: :cheer:
Vandaag ben ik gul met bedankjes!![]()
:cheer:fijne verjaardag george doe rustig aan met de sangsom:cheer:
Gelukkige verjaardag, Georges!:cheer:
Trouwens dubbel feestje: Ik ben net geslaagd voor m’n praktisch rijexamen!!!:cheer::cheer::cheer:
Mooi om te horen Jelle,heb je al een type auto op t’ oog? een klein keverke of een Audi?
Nou ben daarjuist naar de winkel geweest,een kratje kriek gehaald, en bij de bakker een kilo pralines.Morgen komt mijn zuster en haar echtgenoot op de borrel!
Och, eerst nog wat rondtouren met de auto van m’n ma: een Nissan break.
Die hele rimram (taksen, verzekering, kosten auto…) zijn me nog wat te duur.
Alhoewel, die Porsche 959 staat me wel aan… lol2lol2lol2
Een kilo???:retard: Is dat niet wat veel, Georges? Of zijn jullie echte zoetebekken ginder…lol2 ![]()
Als het een troost mag zijn Jelle,mijn eerste wagentje was een “daf33” heb er mee gereden tot hij op den draad was versleten!Natuurlijk auto rijden kost stukken van geld(naft ,autopapieren en verzekeringen)ga maar eerst lekker gezellig op reis Jelle en dan maar sparen zeker?voor ne nieuwe "tutuut!!lol2
Frank vertrekt die vanavond niet terug naar Belgie,ocharme die jongen!
Nou ik ben verzot op witte pralines+we zijn met zen drieen om de doos op te maken!lol2