Thailand zever-topic: Aan den toog

ik ook

Heb de beelden ook gezien op tv,waanzin en dit in een vredeliefend land?
Mijn gedachten zijn met de doden en gewonden en hun families.

Hoi Esther,nog een prettig verblijf in Frankrijk!!
groetjes:georges!:dag:

:chin:Goede morgen een ieder het is hier grijs en heel nat veel regen in de omgeving van Eindhoven de heimwee naar Thailand begint nu toch wel snel toe te nemen maar zo als het gezegde naar regen komt zonneschijn:zon02::zon02::zon02:>>>:zon02::zon02::zon02:

Goedemorgend iedereen aan den toog!Het ziet er bewolkt uit hier in het noorden van Antwerpen,het mag stillekes aan verbeteren het weer.
We hebben ochgod maar 2 zomermaanden (julie&augustus)voordat je het weet zitten we al in de herfst!.
Gisteren in de vooravond gelezen dat A.Winehouse zich van het leven heeft beroofd,tsja ze was maar amper 29jaar oud.
@:Fransjes:Hoi Beste vriend,weet je al wanneer je gaat vertrekken naar Phetchabun?

Je vakantie kan al niet meer stuk,Dirk!lol2 200euro zijn vele chang pintjes en Pat Thai’s!lol2
Het enige wat ik in mijn leven al gevonden heb op straat =ocharme:5eurokes!lol2

:chin:Heb helaas nog geen preciese datum maar komt zeker goed ieder geval bedankt voor de belangstelling en hoe zijn nu jouw plannen?:vak02:

Nou ik moet afwachten,2de augustus wordt ik geopereerd,het hangt van de dokter af hoeveel ziekte dagen hij voorschrijft en ofdat ik de woonst mag verlaten?Moest het negatief zijn,tsja dan zal het september woorden vrees ik!
groetjes:georges.:dag:

:chin:Tickets zijn beter van prijs in die maand (september) groetjes Fransjes

:chin:Wat een rust aan de toog deze natte zondag

Verdomme,Cavendish weeral gewonnen:mad:vond het vanmiddag een saaie koers.
Ben blij dat de tour de france erop zit,leven koning voetbal!!

Dat Cavendish vadaag de ritzege weer ging nemen was te verwachten. Maar door Cadel Evans ben ik gisteren verrast! Ik supporterde wel voor Schleck, maar Evans is het toch zeer gegund naar mijn mening. Die kerel heeft hier twintig jaar voor geknokt.
Tja, voetbal betekent voor mij niet veel, mijn sporthoogdagen van het jaar zijn vandaag weer afgelopen :crybaby:

Woon jij niet vlak aan het stadion van AA-Gent Jelle?qua lawaai heb jij er geen last van?

Bwa, ƩƩn keer in de 14 dagen is het allemaal afgesloten en zet ik best m’n brommer binnen. Maar ik lig toch nooit in m’n bed voor het einde vd match :wink:
En binnen twee jaar verhuizen ze:cheer:

Je zat zeker met z’n vrouw te sjansen he Dirk !! Mazzelaar ! Hahaha. Dat zijn toch weer heel wat ā€˜gratis’ maaltijden tijdens de vakantie !

Het is echt niet te bevatten. Dat er zulke zieke figuren rondlopen in deze wereld. Ik heb ook met ongeloof de berichtgeving hierover gevolgd. Wat bezielt zo’n figuur…???

Nog even een vlug visum-vraagje: Het application form for Visa van het Thais consulaat in Antwerpen is opgesteld in het Engels met daaronder telkens de Nederlandstalige versie vd vraag in kwestie. Maakt het uit in welke taal we het invullen?
En ƩƩn vd vragen luidt: ā€˜Countries for which passport is valid’
. Ik vermoed dat m’n reispaspoort geldig is voor zowat alle landen…?

Alvast bedankt,

Jelle

Weet het niet ofdat je het verder helpt Jelle,maar vroeger toen we maar recht hadden op 15dagen Thailand zonder visa(jaren 80) vulde ik het formulier aanvraag visum Thailand altijd in het Engels in(nooit geen problemen gekregen nadien!!)

200eurokes zijn 20x massage beurten van 4uur
of:7x overnachten in de royal hotel in Bangkok +ontbijt.lol2lol2

Nu Noorwegen kent de doodstraf niet,Zo’n zot(spijtig dat ik het moet zeggen)verdiend geen proces,geen therapie of wat dan ook"gewoon afknallen,geen genade"!!