Thailand zever-topic: Aan den toog

Fransjes,hoe zit dat nu met je vliegticket(oneway ticket)ga je definitief naar Thailand,wonen?
groetjes:georges.:chin:
Waar zit Jaap(Baco)lang geleden dat ik hem nog gezien heb op het Thailandforum!

Jobke gaat goed, en nu twee dagen vrij gehad: feestdag en de brug naar het weekend gemaakt.
Dus twee dagen geoefend met de auto, rijexamen is nu dinsdag:cheer:. Ik denk wel dat het gaat lukken.

Mooi Jelle,dan kan je wat rondtoeren in Thailand met de auto!
Nu vroeger heb ik dat ook gedaan,maar dan wel in de Isan streek,Bangkok is veel te hectisch.

Ik rij nu meer dan 35 j met de wagen maar in LOS no way zelfs niet met de fiets :chin:

@ Gg.

Je hebt mij net voor het vertrek iets aangeraden om te gaan bezoeken [in Chiang Mai ] wat was dat weer ?
Moet nog naar Bosang gaan voor saa papier.
Dinsdag kom ik terug:mad:

:chin:

zie geen probleem om rond te rijden met de auto, okay is soms wat spannender dan in nederland

:chin:Als alles nu eens geregeld is dan wil ik niet meer terug naar Nederland of misschien een keer voor familie
Ik heb een fijn huis in Thailand maar ben er veel te weinig het voert te ver om alles hier te vertellen
Maar geduld is een schone zaak als je in deze regio iets voor elkaar wil krijgen
Zal wel een 3 of 6 maanden ticket worden
fijn weekend een ieder hier in Nederland is het weer net Herfst:storm: dus zal veel binnen zijn.

:chin:Bangkok doe ik ook niet met eigen auto maar buiten Bangkok is het goed te doen

Nou zat gisterenavond bijna tegen de wand aan van de Coentunnel met medewerking van een vrachtwagen was ook ff spannend maar rustig blijven en de situatie goed ingeschat en opgelost.

Verder ook geen problemen met het rijden te Thailand zelfs in Bkk gaan we rustig met de stroom mee.

Misschien als je in bosang bent Frank,kan je doorrijden naar de Sankampheng hotsprings! is wel ongeveer 24km verwijderd van Bo Sang,maar daar kun je in een rustige omgeving picknicken en je voetjes in het warm(en gezond water) laten rusten.
Of moest je in Chiangmai town zijn,de tempel Wat Umong bezichtigen!!

Alles het voor jullie goed is zal ik er een peiling overmaken betreffende rondrijden met auto in Thailand!

Ik blijf toch liever met de brommer (scooter, eigenlijk motor) rondrijden, hoor :wink:

Men kan hier reageren betreffende het al of niet rijden met auto in Thailand!
groetjes:georges!

Even een zwaai naar de Belgische vrienden! Kom zo met de Thalys door jullie landje zoefen!

1 like

Hallo allemaal, op dit moment ziet ik in een internet cafe te schuilen voor een tropisch buitje :vak02:, ik verblijf momenteel in het Lamphu house vlak bij khao san road een klein rustig en schoon guest house op een kleine 5 minuten lopen van het einde/begin van khao san road kamers vanaf 200 bath maar ik heb er eentje met airco en warm water voor 500 bath
ik heb een uitstekende vlucht gehad wat zeker mede mogenlijk werdt gemaakt door de drukte op vluchten naar thailand momenteel, ik zat net 10 minuten in mijn vliegtuigstoel en vond het al een prima begin van de vakantie ik zat op de voorste rij achter de business class aan de andere zijde als de ingang en daar heb je ongeveer 2 meter been ruimte dus ik zat goed, maar na z’n 10 minuten kwam er dus iemand aanlopen of ik wilde ruilen van stoel want ik zat naast zijn vrouw, ik hem vriendelijk uitgelegd dat ik hier toch wel een erg fijn plekje had waarop hij direct 200 euro bood om te ruilen en ja ik ben de moeilijkste ook niet dus zij gelijk dat is prima, bleek deze zeer vriendelijke man nog business class te vliegen ook lol2:cheer::beef::cheer:lol2

met z’n begin moet dit wel weer een prima reis worden vrienden ik zal jullie regelmatig op de hoogte houden

esther jullie ook een fijne reis toegewenst vanuit bangkok:wereld:, een hele fijne tijd in frankrijk

:chin:dus kort door de bocht 200Euro korting op je ticket bof kont:zon02:

Gelukzak jong! lol2:cheer::wink:

Even een kort ernstig berichtje:

Na de onbeschrijfelijke aanslagen in Oslo en op Utoya in Noorwegen wil ik namens ons Thailand-forum ons medeleven aanbieden aan allen die hier vrienden en familie verloren hebben en aan een land dat sinds jaar en dag bekend stond voor vredelievendheid en menselijkheid.

Wat een verschrikking. Ik heb er geen andere woorden voor.

Jelle

:chin:Ik sluit me hier bij aan hier zijn geen woorden voor