Thailand zever-topic: Aan den toog

He mannen!!!

Ai Georges dat klinkt niet fijn…lang herstel nodig.? Kijk ook eens op www.chase.nl veel vliegsites in ene te vergelijken.

Las trouwens dat Fleurtje weg is, jammer hoor! Fleurtje ik zal je missen.

En Jelle, das zeker een avontuur een maand alleen reizen!

Móet er weer vantussen, Nino heeft behoefte aan een loopje en de piepers komen ook niet vanzelf gaar;-)

bedankt Jelle :thumbsup: maar dat zal wel weer goed gaan komen, ik maak nooit zo veel foto’s maar zal er eens een aantal plaatsen hier op ww in een foto album als ik terug ben

Wanneer ga je Dirk? Iig veel plezier!!!

ik vertrek morgen middag vanaf dusseldorf rechtstreeks naar bkk en kom daar dan zaterdag ochtend aan

:chin:Fijne tijd in Thailand ik zal wat later volgen zie eerdere berichten maar geniet vooral het is net een ijsje het is op voor dat je het weet.lol2lol2lol2

:chin:Georges Sterkte, als je geen haast hebt om te vertrekken ga dan in september de prijzen zakken dan alweer behoorlijk>>>

Idd, bekeek vorige week nog de prijzen op cheaptickets.be voor een vriend: begin sept voor 560 eur…

Goede reis! En denk maar niet aan onslol2

Dirk wat staat er allemaal op je programma tijdens je verblijf in Thailand?
Moest ik je niet meer zien (voormiddag)op het wwz,dan wens ik je nog een prettige vakantie toe.
groetjes:georges.:dag:

Nu nog Jelle en Jan op vakantie,en dan wordt het hier aan den toog een saaie bedoening!
Hoe zou het met Dave zijn,morgen is het zijne rustdag!

Echt niet alles gaat mee hoor iPhone & iPad Thaise sim er in met onbeperkt internet alleen ligt het er aan in de 1ste week hoe het zit met de data verbinding als ik tussen de rijstvelden en koeien zit maar voor de rest online 24/7.

:chin:Dankje Georges doe ook mijn best om er iets van te maken:dag:

Goede morgend Fransjes en Jan!!hier in het noorden van Antwerpen zijn de hemelsluisen weeral open gegaan!Hoe is het weer in jullie streek?Tsja,was Fransjes nog vergeten jij vertrekt ook kortelings,right?

Goedemorgen George,

Voor als nog schijnt hier in de omstreken van Amsterdam de :zon02:

Tsja hier in Belgie klaart het wat op!!Jan ik ga je een pmtje sturen(ff niet offline gaan)

Krijg email notificatie op me tel dus ben zo weer online en PM al beantwoord.

Bedankt voor je berichtje Jan!zal je raad opvolgen!!:chin:

Goedemiddag alle!

Het is al weer bijna weekend :cheer: dus hij mag bijna open haha

Proost en geniet van het hapje!

hmmmm…
Merci Rik!:chin:

Hoi Jelle,hoe is het met je job in de fabriek,valt het wat mee?
Hou er de moed in Jelle,nadien wordt je beloond met een extra maandje Thailand!:dag: