Thailand zever-topic: Aan den toog

Ach Dirk zoals ieder jaar weer er is een begin en een eind maar nogmaals geniet er van dat gaan wij ook weer doen.

heb ik je toch weer verkeerd ingeschat lol2lol2 ik zoek altijd naar tickets met worldticketcenter.nl deze site geeft de goedkoopdte vlucht aan en neemt gelijk de andere vliegvelden in de buurt aan bijv schiphol of dusseldorf in plaats van zaveltem

Zal straks ff kijken Dirk,was aan het surfen op vliegtarieven.nl
Had een prijs gevonden voor 6 augustus met aeroflot maar rond de 1034euro(veel te duur)

ja dat is waar Jan en elk einde is ook weer een nieuw begin dus laten we het allemaal maar van de zonnige kant bekijken want zo gauw we weer terug zijn uit thailand is het weer een dag minder lang wachten tot we weer gaan

En ik heb gekeken Dirk op worldticketcenter.nl (met dezelfde afreis datum)en ik kom ook op 1041 euro met Aeroflot!Iemand nog idééén,mag schipperen met de dagen 7 of 8augustus terug rond 20of 21 augustus!

Jan kan al zijn dat ik de vraag aan jou al heb gesteld(mijn geheugen gaat achteruit.lol2)ook van plan om weeral Chiangmai te bezoeken?

ik ga mijn bedje opzoeken :slapen:, allemaal een goede nachtrust toegewenst en tot morgen:dag:

Okay Dirk ik ga ook stillekes mijn bed opzoeken! morgen lekker thuis,ivb:nationale feestdag in Belgie!

Hallo George, misschien kun je vanaf Amsterdam dat is 855 euro 7aug en de 21ste retour, echter wel een lange vluchttijd met die tussenstops…17.40 uur heen en retour 19.30uur. Zag ik net staan bij Kilroy. Nog niet goedkoop maar toch!

Gg welke operatie gaan ze doen heb niet alles kunnen volgen , de rug

Groetjes vanuit Chiang Mai:chin:

Toevallig afgelopen maandag een kleine indeling gemaakt van het verblijf, 1ste dag of 6 Isaan daarna Hua Hin en in de laatste week een dag of 4 Chiangmai en een 2 dagen Bkk.

Neen Frank,ze gaan een netje plaatsen in mijne buik voor versteviging.Tervoren(een paar jaar geleden)had men buikhernia vastgesteld,toen hebben ze alles binnenin genaaid,maar nu is alles weeral aan het loskomen,zodoende gaat men een netje plaatsen.
Hoe is het in Thailand Frank?Het is wel al een maand geleden dat ik daar was,maar ik hunker om terug naar toe te gaan.

Mooi Jan,tsja Chiangmai staat ook op mijn programma(een dag of 2)Daarna ga ik de route Loei,Nongbua lamphu,Udonthani,Nong Kai,Sakon Nakong doen.
Vandaaruit Mukdahan,Ubon,Buriram en terug naar Bangkok!

Mooi,bedankt!! zal ff kijken op deze site.
:slight_smile:

Hoi George,

Op ebookers.nl vertrekken op 8 augustus en terug op 24 augustus met china airlines rechtstreeks dus voor 896,00 euro.
Misschien is dat wat voor je.

Groetjes Tabe.

Bedankt voor je imformatie!wat is de agustusmaand duur om af te reizen naar Thailand!
Ook Egyptair zit rond de 1000euro en een klets!
In iedergeval zal ik ff gaan surfen op Ebookers,moest ik geen goedkopere ticket vinden voor agustus,dan ben ik wel verplicht om met China airlines af te reizen.
groetjes:georges:chin:

Een breuk zoals ze dat bij ons zeggen , dan mag je geen gewicht dragen Gg ook geen valies lol2 en geen grote manoeuvres met de madammen lol2 zelfs lachen kan pijn doen .

Hier in LOS gaat alles goed zoals altijd

:zon02: :chin:

Je zegt daar al iets van Frank(grote manoeuvres met de vrouwen)zal mijne kamatsutra is boven halen en zien ofdat er iets bijstaat wat mijn buikbelasting tot het minimum beperkt!lol2lol2

Hoi George,

Wij hebben 5 weken terug geboekt en we vertrekken op 11 augustus t/m 9 september. Toen wij de tickets geboekt hebben waren ze 690,00 euro (ook met china airlines) nu zijn ze 829,00 euro dat is een stijging van bijna 140 euro, eigenlijks is het pure diefstal want je zou zeggen hoe later je boekt hoe goedkoper want je wil je vliegtuigen toch snel vol hebben.

groetjes Tabe.

Heee Dirk!

Als ik je hier niet meer zie, veel plezier in Thailand, hé!:cheer:
Ga je foto’s maken? Ben wel benieuwd!

Grts,

Jelle