Thailand zever-topic: Aan den toog

Nee, tweede maand reis ik alleen verder… Spijtig genoeg, maar da’s ook een avontuur. Er zitten dan misschien ook een paar vrienden van me in de buurt, dan vervoeg ik ze wel even.

Nope, ik ben geen facebook-fan… De hotsy Totsy heeft wel een pagina, daar kan je al de geplande evenementen zien :slight_smile:

:chin:Als het mee zit is er voldoende inkomen om verder tegaan in Thailand (legaal) we zijn al een aantal jaren bezig om alles in orde te krijgen.:wub:

dan kan het nu mischien wat langer duren voordat je gaat, maar als je dan met dit vooruitzicht iets langer in nederland moet blijven is dat wel op te brengen lijkt mij (ik zou in iedergeval wel willen ruilen lol2 )
succes hiermee en we horen het wel als het defenitief rond is :vak02:

Lieve mensen op dit forum, dit is het laatste berichtje dat ik hier post. Jullie hebben allemaal een speciale band met het mooie Thailand, plannen om er te gaan wonen of jullie wonen er reeds, of jullie gaan er regelmatig op vakantie. Voor mij was het waarschijnlijk een eenmalige bestemming, en er zijn nog zoveel mooie plaatsen die ik hoop te kunnen verkennen. Bedankt voor alle informatie die ik hier gekregen heb en voor de vriendschap. Misschien kom ik nog wel eens piepen als gast hoe het jullie vergaat. Moest het zijn dat ik ooit nog eens terugga naar Thailand, dan meld ik me hier wel weer aan met mijn vragen. Ik wens jullie allemaal veel succes in alles wat jullie ondernemen en voor sommige (n?) in de zoektocht naar een lieve en geschikte partner.
Kortom, het ga jullie goed !
Vele groeten van Fleurtje :dag:

Nou de druiven smaken toch erg zuur,ik hoop dat ik mijn beste vriendin niet ga verliezen hier op het Thailandforum!!Gelukkig heb ik het email adres van Bellfleurtje,hmmm,vindt het echt spijtig.:crybaby:het ga je goed Fleurtje.Zal één van de dagen een mailtje sturen naar jou!!
groetjes:georges.:crybaby:

Een Thailand forum zonder fleurtje14 is als een bos bloemen zonder vaas, helaas.

sorry om dit te horen Fleurtje, ik vond het altijd gezellig als je hier even langs kwam, ergens begrijp ik wel waarom, hier aan den toog is het toch wel vooral bedoeld om gezellig met elkaar te zeveren over van alles en nog wat maar toch wel met als thailand als bindende factor

het ga je goed en kom zeker af en toe nog eens even gezellig binnen piepen :dag::kus:

Het ga je goed Fleur en tot ziens!!!:chin::dag:

Tot ziens, Fleur…

Ik hoop nog altijd je eens tegen te komen in het Gentse. De Hotsy weet je iig zijn, hé? :wink:

Bedankt om den toog regelmatig op te ‘fleuren’ met je warme aanwezigheid.

We zullen je missen…:chin::kus:

Groetjes,

Jelle

rustig dagje hier aan den toog, ik kom een lekkere koude chang halen, nog 2 nachtjes en het feest kan weer beginnen >>>:cheer::vak02::chin:

Fijne vakantie toegewenst Dirk, voor mij/ons nog 21 dagen>>>:vak02:.

Shit dat is waar,was het al bijna vergeten Dirk dat je vrijdag aanstaande vertrekt naar Los!In iedergeval nog een prettige reis en geniet er van Dirk!!Whoohhh ik wou dat ik in jou plaats kon vertrekken Dirk!:slight_smile:

dank je, voor jullie gaat het dan ook al korten maar ik hoop toch dat het gevoels matig nog erg lang duurt voor jullie gaan aangezien ik dan al weer aan mijn laatste dagen in los begin:beef:

ik kan kijken voor je of er nog een plaatsje vrij is in het vliegtuig maar zelf thuis blijven doe ik toch maar niet :vak02:

Normaal ga ik ook vertrekken onder voorbehoud in Augustus vlak na mijn operatie,maar ik moet eerst het verslag van de dokter afwachten Dirk!(aantal dagen ziekteverlof,woonst verlaten ja of niet?)moest ik carteblance krijgen dan spring ik een gat in de lucht!
Heb daarjuist nog ff gekeken,buiten de ziekteverlof heb ik nog 15 verlofdagen 11/2 dag rust een 10kredietdagen staan voor 2011.(dus zo’n 26dagen)misschien dat ik die ga nemen in december om de eindejaarsdagen in Bangkok te vieren.

dus mischien nog wel 2x naar thailand dit jaar, niet slecht
ik begrijp dat je eerst moet afwachten wat de dokter zegt, maar op een gezonde reis naar thailand om te herstellen kan hij toch niets tegen hebben?
ik hoop met je mee dat je carteblanche krijgt Georges

Het komt er ook op neer hoe ik me voel na de operatie Dirk,natuurlijk mag mijn werkgever niet weten dat ik afreis naar Thailand,zou er veel problemen mee kunnen krijgen.
Nu moest ik gaan dan zal het de 6de augustus zijn voor een week of 2

voor een gratis ticket naar bkk zal ik mijn mond wel houdenlol2lol2

Ik ben geen wandelde ATM automaat lol2lol2!! ben juist aan het zien voor een ticket naar Bkk.>>>
Die dag heb ik niet veel mogelijkheden,zal moeten schuiven en eens zien op 7augustus!