Lijkt me helder Jelle, “geldigheid visum vanaf de dag van aanvraag” dus dan gaat hij in, er staat niet dat hij ingaat op de dag dat je Thailand betreed.
Jelle het is inderdaad zo dat je na aanvraag binnen 3 of 6 maanden dient af te reizen naar thailand de geldigheid heeft betrekking op de aanvang van de reis
Ik ga ze voor alle zekerheid nog eens bellen, je weet maar nooit ![]()
Bedankt om mee te denken, Jan en Dirk!:chin:
overbodige info hier misschien maar toch ff
Bangkok is al “JAREN” de meest geliefde stad ter wereld,Jaap!lol2
:chin:Sorry dat ik wat dagen verstek heb laten gaan er zijn wat zaken tussen gekomen zo dat ik mijn reis naar Thailand toch wat moet uitstellen
er zijn toch wat lopende zaken in Nederland die ik eerst op gelost wil hebben al vorens ik kan vertrekken :mad:
groetjes Fransjes
Aii, succes dan met die zaakjes oplossen! en alvast veel plezier voor straks ![]()
dat is niet zo mooi Frans, ik hoop dat het oplossen voorspoedig verloopt zodat je toch nog snel kan afreizen
:chin:Komt allemaal wel in orde maar doet alleen de plannen wat veranderen
>>>
Als dit op gelost is hoop ik met een enkel reis Thailand er van af te komen
groetjes Fransjes
Uitstel is geen afstel hé Fransjes ![]()
Ga je nog zo blij zijn als je er dan bent zonder die zaken in je achterhoofd!:cheer:
Grts,
Jelle
Wow!
Bkk, Rome en Istanbul in de top tien… toevallig ook mijn favorieten!
Bangkok met stip op één, natuurlijk ![]()
een enkele reis naar thailand??
Hoi Fransjes hoop dat er met jou niets aan de hand is,en dat je je reis spoedig kunt aanvangen!
groetjes:georges.Tsja ik ben ook verbaasd Fransjes,enkel ticket naar Los? kom je niet meer terug naar Nederland?
Hoi vrienden ik kruip mijn bed in,moet morgen al vroeg op om te gaan werken(centjes verdienen)
Een goede nachtrust aan iedereen toegewenst!en niet teveel dromen over Thailand!!! ha ha ha !!
georges.
Goede morgen!
Dat klinkt goed en niet goed Fransjes…hopelijk kom je er snel uit!
Jelle, kan Marie ook zo lang vrij krijgen? Mazzelpik!
Ghe, al mijn favo steden staan in die top 10!
Wat een bagger vakantie zeg:-(. Kleine zeemeermin word hier al voor de 86e x gedraaid;-)
Heb een nieuwe telefoon, werkt als een tierelier!
Wie van jullie hebben er Facebook trouwens?
facebook heb ik niet ik gebruik wel hyves, het is inderdaad een vervelende vakantie zo met dit weer, helemaal voor de kinderen lijkt wel herfst vakantie…is het zo weer kerst lol2
Ok ik zit in Chiang Mai .
Gisteren avond goot het weer pijpestelen in Chiang Rai…
Hotel van Estherke volzet.
We zitten in Mhotel de minibar zijn de prijzen van de 7/11 en internet free 1250 bath, we zien wel doeiiiiiiiiiiii:dag:
A ja ik heb van onze vrienden een engelbewaarder gehad een Thai die alles moet regelen aan een prijske !
Leuk meegenomen!