![]()
nou jelle en nu maar hopen dat de immigration in bkk je ook toelaat in thailand en dat ze niet zeggen pai belgiumlol2lol2
:retard:
Zo, we zitten nu 1,5wk in Thailand en tis geweldig. Het weer is niet heel superzonnig maar prima te doen. Nu lekker aan het duiken op Koh Tao ![]()
Yessssss Jelle heb vandaag ook mijn verzekeringskaart van Ethias gekregen(was die kwijtgespeeld)kom mooi uit voor als ik dinsdag naar het ziekenhuis moet voor men operatie!lol2
Zeg Jelle hoeveel moest jij ervoor betalen?(visa)ben curieus.
groetjes:georges.:dag:
Hoi Mvdv:maak er daar een gezellig tijd van in Koh Tao!:dag:
georges.
Zal eerder bij een Duitser gebeuren aangezien het vliegtuig en bouw tolweg achterstallig betalings verhaal lol2
@Jan:Heb jij al plannen voor het weekend?gezellig BBQ?
@ George,
Wel alleen morgen vrij en vandaag zijn de spullen afgeleverd voor de tuin daar ga ik zo maar meteen mee beginnen, dus kijken hoe ver ik zo kom en dan zien we morgen wel wat er eventueel op het programma gaat staan.
Werken in de tuin Jan?had gisteravond nog de gazon afgedaan en daar blijf het bij!! Ik ben geen man met groene vingers,nooit geweest!Nog veel suc6 met je tuin activiteiten Jan!
Het mijne 60 dagen (2 entries): 60 eur
Marie: 60 dagen (1 entry): 30 eur
15 eur verzendingskostenā¦
Ik ook niet George vandaar dat ik het gazon heb ingeruild voor split etc.
Goede morgend vroege vogels(Fransjes en Baco)Hoe gaan de zaken in je gezellige restaurant Baco,Druk?
Fransjes de aftrap is gegeven in De Belgische voetbalcompetie,met meteen al een verassing O:H Leuven :Anderlecht:2-1
Als ik me goed kan herrineren wordt de aftrap bij jullie volgende week gegeven Fransjes,Denk dat PEE SE VEEE dit jaar kampioen wordt!
Goedemiddag allemaal!
Het is hier hondenweer op het moment! Nog twee dagen gaan we de uitlopers van Tropische storm āNock Tenā over ons heen krijgen en dat geeft soms leuke beelden.
Hier zijn er een paar van achter mijn hoek. Lekker windje tot 7 beaufort.
Binnen blijven is de boodschap :storm:
Amaai Wim,dat is ook nog geen kak!!(zie fotoās)Is het zoān slecht weer in Koh chang? Idd beter binnen blijven en een goed fris pintje drinken zou ik zeggen!
groetjes en nog een leuk weekend!
Vuil grijs weer, met een constante miezerige regen dat staat er op het menu voor het hele weekend! Dat het maar gauw over is!! Warme choco met een scheut cognac is meer van toepassing denk ik lol2
:chin:Gaat goed met me veel gewerkt de laatste dagen en alles gaat weer voor uit het zonnetje:zon02: gaat weer schijnen voor me Thailand komt waarschijnlijk toch sneller dichter bij voor mij als ik dacht de laatste dagen
fijn weekend:cheer:
:chin:het Gras gewoon 2 kontjes hoog laten groeien dan weet je het wellol2lol2lol2
succes met de tuin
Nou die 2 kontjeās zijn niet hoog genoeg voor mij lol2lol2lol2:wub:, maar ben blij dat het weg is en dat de klus geklaard is, behalve dat het verwijderde gras nog afgevoerd dient te worden staat nog in zakken opgeslagen even wachten totdat het vocht er grotendeels uit is verdamp scheelt wat gewicht om het te vervoeren wordt namelijk niet opgehaald :mad:
Wat vinden jullie van de kwalificatie rondes(Belgie &Nederland??)
Groep A:Kroatie,Belgie,Servie,Schotland,Macedonie,Wales
Groep D:Nederland,Turkije,Hongarije,Roemenie,Estland,Andorra
Twee kontjes is dat het liedje niet van Hydra?
Allemaal uit volle borst!!!
als het gras twee kontjes hoog is
Een flinke boerenzoon zag op een dag in mei
Een lief en aardig meisje dwalend in de wei
Ze plukte daar margrietjes die bloeiden op het land
Maar plotseling kwan er toen een bij en prikte in haar hand
Als het gras 2 kontjes hoog is
Helahiep, helahop
Als het gras 2 kontjes hoog is
Meisjes pas dan heel goed op
Van schrik gaf ze een gil
En keek eens om zich heen