Ja hoor, het begint te wennen… op deze manier spaar ik nog eens een fitness uit ook! Ik wou toch al een paar kilootjes kwijt voor we vertrokken…lol2
Nog 46 dagen en we zijn piepedada!!!>>>:cheer::chin:
En jij ? Beginnen de reiskriebels al toe te slaan?
@Jelle, ja de reiskriebels slaan hier al flink toe, de ergste dagen in nederland zijn altijd de eerste dagen na terugkomst uit thailand, maar de laatste dagen voor vertrek zijn ook best erg, ze gaan maar niet voorbij lol2 maar goed dat het nog maar een paar dagen is :vak02: @Georges ik hoop dat de operatie goed gaat verlopen en het herstel zeer voorspoedig zal verlopen, maar dat de dokter je toch een paar maanden herstel geeft met de goedkeuring om naar LOS af te reizen
Nee hoor een vriendin van ons heeft dit project in Hua Hin en komt dit jaar naar de beurs Second Home om het te promoten, mijn vrouw en ik gaan hierbij assisteren en tevens als mensen in Nederland interrese hebben dan loopt dat via ons.
Goedemorgen allemaal.
Gelukkig gaat het al behoorlijk beter last van een zomer griepje,niet heel gek met al die weersveranderingen hier pff de ene dag in je zwembroek de andere weer in je regenpak…
Ben al op deze site Jan,maar het duurt lang eer dat je binnen geraakt(zit nu aan 2minuten en 20seconden(78%)Okay het is gelukt!! whoohhh heb ff gekeken ,echt de moeite waard.zal eerlijk gezegd geen spek voor mijne bek zijn vrees ik?
Zal misschien deels liggen aan je internet snelheid maar de website bevat veel materiaal en grapic dus duurt even voordat hij volledig opent maar het is een mooi project.
Jongens ik ga er mijne tijd voor nemen om op deze site te surfen,dus tot strakjes!!
@:Jan!! heb mijn limewire muziek uitgeschakeld en had deze site meteen,in iedergeval bedankt voor je linkje naar deze site.
Nou staat een beetje vervelend als wij ons huis aan de man brengen terwijl zij de stand etc betaald, op dit moment is het verhuurd aan een klant die op dat project een huis laat bouwen en gedurende die tijd in de buurt wilt blijven dus een goede wissel/samen werking.
Had vorige week een doos Singha gekocht met 24 flesje’s ivm de BBQ/visite had er nog 3 over deze gisterenavond laat nog genuttigd plus laat te bed en vanmorgen weer vroeg dus niet helemaal bij de positieven :slapen:
Prijzen staan bij het huis Type A of B en verschilt per oppervlakte perceel, tevens is een aankoop te financieren loopt via de Bangkok bank, heb ik je al overgehaald :wub::wub::wub:lol2lol2lol2.
Verder geheel eigen inbreng in het floorplan van het huis etc.
Ja, het is weer zo ver. De Gentse Feesten zijn weer begonnen!
Iedereen welkom in de Hotsy Totsy!
Tien dagen optredens in één van de mooiste café’s van Gent en omstreken!:chin:
Goede morgend iedereen op het Thailandforum,het weer is wat meer aan de zonnige kant vandaag hier in Belgie! Misschien een BBQ doen vanmiddag(pensen+ biefstukken)lekker…