Goedemorgen allemaal,
Het weekend staat voor de deur nog een laatste dagje werken voor de meeste. Voor mij echter niet lig ziek op bed
Ik wens iedereen een leuke dag!
Zo! Laatste werkdag vandaag, nog een paar uur en dan begint m’n vakantie eindelijk! Woensdag het vliegtuig in naar Bangkok
Zin in >>>
beterschap!!
veel plezier dan maar in LOS
ik ben blijk dat het weer vandaag wat is opgeknapt was dat herfst weer meer dan zat maar het schijnt van het weekend alweer terug te komen :mad:
@mvdv84 veel plezier in thailand, waar in thailand ga je allemaal naartoe?:vak02:
@Rik072 beterschap, wat scheelt eraan?:slapen:
nog 1 week en ik heb ook eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeindelijk vakantie :wub:
Ja t weer is ineens geweldig, vanmorgen nog natgeregend en fietste net lekker in Tshirt door de stad :zon02: @rik, dat geweldige weer moet vast helpen om beter te worden, beterschap ook!
@dirk- Thanks! Nou, we hebben wat dingen gepland, wat dingen ongepland (t meeste) dus ik denk dat ik jullie nog even onze reis ga voorleggen en om dikke vette tips ga vragen zodat we zo weinig mogelijk missen ![]()
voor tips ben je hier aan het juiste adres, hier zijn meerdere mensen actief die veel in thailand zijn gewesst en of er zelfs wonen, en al deze mensen zullen je graag tips geven, om tips te kunnen geven is het echter wel handig om meer te weten bijvoorbeeld wat willen jullie zien/doen, zijn jullie stad mensen of juist niet, uitgaan of een hutje in de jungle, het kan in thailand allemaal en ik denk dat je hoe dan ook een mooie reis tegemoet kan zien
Nog een prettige reis naar het land van de glimlach!en laat iets weten nadien hoe jereis is verlopen!:dag:
Hehehe… gelukzak!
Amuseer je daar en denk eens aan ons, hé?:cheer::dag::chin:
Thanks! Uiteraard
Heb alvast even zo’n waarbenjij.nu aangemaakt (zelfde username als hiero) maar gok dat ik niet vaak in een internetcafé te vinden ben met alles wat te zien en te doen is ![]()
Welke kant ga je bezoeken in Thailand,het noorden?
Ja ik heb het al gezien,was met 2 dingen gelijk bezig en had tervoren overgezien!
zal nog wat een paar tips geven daarover!
Las je interview al
gezien t grote aantal tripjes naar Thailand ben ik erg benieuwd! ![]()
Beterschap Rik!
mvdv84, have fun! Je gaat een fantastische tijd tegemoet!
Hier in Chiang Rai regen ,regen en nog eens regen ,de avondmarkt lijd hieronder,geen volk en de standjes wachten vrij laat met uitpakken en dan klets vliegensvlug inpakken ,ik heb er medelijden mee,ook voor uitstappen minder prettig.
Tuk tuk doen dan gouden zaken en de prijs blijkt afgesproken te zijn 80 bath,vorig jaar nog 40 en 60 bth,een singhaatje minder drinken.
Gisteren geen alcohol verkoop [ stiekem wel].
Gelukkig heb ik een voorraad hemden in de MBK gekocht want hier is het toch iets duurder .
Doeiiiiiiiiiiii
@Frank niet te veel singhatjes drinken daar he lol2, geniet rustig verder van het mooie noorden van thailand
@georges, van het weekend vrij of nog aan d’n arbeid?
@Dave, ga je de restaurantjes, barretjes, winkels, etc, etc rond je appartementje al een beetje vinden?
@Jelle, hoe is het op de fabriek, kan je het volhouden daar voor een extra maandje LOS?
@Esther, hoe gaat het met de kids, moeten ze nog steeds lachen om mijn eekhoorntje?lol2
@Rik, al een beetje opgeknapt?
@Jan, een poging om je huis te verkopen op een beurs?
zelf nog 1 week, het zal met werken lekker rustig zijn deze week, ik ben afhankelijk van de bouw en de meeste bouwvakkers hebben nu al vakantie dus kan ik lekker rustig mijn spulletjes in orde maken voor vertrek
Hoi Dirk,neen ik moet niet werken dit weekend(gelukkig maar)Ik tel ook af om naar Thailand te gaan,alles zal afhangen hoeveel de dokter me gaat voorschrijven aan ziektedagen na de operatie!weet het pas maar op 2 augustus(dag van de operatie!!)