Thailand zever-topic: Aan den toog

Sinds wanneer woont Dave er? Vond al dat ie vaak in BKK was toen ik zo vluchtig aan het lezen waslol2 En Frank, wanneer vertrokken?

Dave, ik wens je al het goeds toe! Het is je droom!

Frank, mocht je lezen, thanks voor je berichtje en een hele fijne vakantie!

1 like

HEEEEEYYYY ESTERKEUUUUHHHH!!!:cheer::cheer::cheer::dag::dag::dag::cheer::cheer::cheer: Wat hebben we je gemist!
Blij je te horen, lieve meid,
Dju, nu moet ik net gaan slapen (morgen de vroegen, jawel, je leest het goed = geen nachtwerk in 't hotel meer :wink: )

Hoi Esther,welkom back!! blij dat je weer terug bent hier op wwz!
Heb je al reisplannen voor dit jaar Esther?
groetjes:georges.

Vertel Jelle, wat doe je tegenwoordig?

Georges, nope nog niets op de planning staan en het zal er ook wel niet van komen. Ga over 1,5 week een paar dagen naar Frankrijk maar dat telt zeker niet;-)

Twee maandjes op fabriek werken om wat extra te verdienen: ik blijf een maand langer in Thailand dit jaar…:chin:

Maar ik moet nu eeeecht gaan slapen…:slapen:

Hopelijk tot binnenkort, Esther!!!

xxx:kus:

Groetjes,

Jelle

Kijk! Dat zijn nog eens mooie vooruitzichten!

Esther !!! Goed om je weer terug te zien hier en dat het weer beter met je gaat !!! Daar drink ik vanavond een biertje op !!! Welkom thuis :smiley: !

Op het andere forum was vrij weinig activiteit meer en we zijn eigenlijk allemaal weer teruggekomen op WW. Bij het andere forum ging ook iets wijzigen en dat heb ik niet laten doen (werd toch vrijwel geen gebruik meer van gemaakt), dus kan goed kloppen dat je daar niet meer kon inloggen !

Ik woon en werk tegenwoordig idd in Bangkok !!! Tijdens mijn laatste vakantie afgelopen april heb ik dan eindelijk een baan kunnen vinden. Een uitgekomen droom inderdaad. Ben hier op 2 juli naar toe gevlogen en inmiddels een week aan het werk. Begin m’n draai steeds beter te vinden en voel me goed thuis ! Werk overigens bij Viengtravel…
Is hier nu bijna half 8 dus ik ga snel aan de slag ! Vanavond biertje doen in de stad, morgen vrij. Tot later !

Ik ga straks ook naar mijn werk om uit te rusten!Als het regenweer is,blijven we met ons allen binnen.dag duurt dan wel erg lang maar ik moet mijn handen niet vuil maken!
Oja:goede morgend aan iedereen op het Thailandforum!
georges.

Esther, goed te lezen dat alles weer in orde aan het komen is en goed je hier terug te zien :kus:

met mij gaat alles z’n gangetje nog iets meer dan een week en ik zit in het >>> naar bangkok dus de vooruitzichten maken dit herfst weer helemaal goed:vak02:

Volgens mij is nu bijna iedereen weer terug op het oude vertrouwde nest :wereld::dag::cheer:

Hoe leuk is dat!

Heel leuk en vooral ook heel gezellig! Een ouderwets :thailand:forum :cheer:

't Zijn uiteindelijk toch de leden en bezoekers die de sfeer maken, hé… :wink:

Geen oude koeien uit de gracht halen …
Ok i am still alive en wel in Chiang Rai heb amper tijd om een singaatje te drinkenlol2lol2
Wel veel regen en vooral s avonds dus geen cattbar maar hongton in bedlol2lol2lol2
Ik vreet hier tweemaal daags in alle soorten van restauranten met vijf man met een 700 bath kom ik rond … spotgoedkoop.
Maandag ga ik naar Chiang Mai maar de meeste hotels hebben niet alle dagen vrij wanneer ik wil blijven overnachten dus zal ik in twee hotels moeten overnachten.
Zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaliggggggggggggg

WELKOM :kus::kus::kus::kus::kus::kus:
Groetjes uit Chiang rai :dag:

Hey Frank! Leuk dat je het goed hebt in Thailand!

En nu ben je dus weer in je favoriete stad, Chiang Rai, hoe kijken wij daar ook weer naar uit!
Ga je zaterdag naar de weekendmarkt?:chin:

Grts,

Jelle

Weet het nog niet ons vriendin is aan het gidsen voor de blauwe vogel en komt nu zaterdag aan in CR met de groep voor twee dagen , dus zaterdag is het blij weerzien voor enkele uurtjes - na 19 u -misschien daarna
Ik ben goed aangekomen met mijne chocolade lol2
ongeveer 9 kilo cote d or
Ik zou direkt een ticket willen kopen voor 2012 lol2
verdomd muggen doeiiiiiiiiiii

Heheh, lekkere pot verveine-thee gezet en nog even in de zetel kruipen voor een aflevering van ā€˜de Beagle’. Mooie docu-reeks waarin een aantal wetenschappers de reis van Darwin hermaken aan boord van het schip ā€˜Amsterdam’.
Straks naar bedje…:slapen:

Goedemorgend,wat was het gisteren spannend in de tour de France,heb er van genoten.
De Belgen en de Nederlanders hebben zich getoond in deze zware bergrit,mooi zo!!
Spijtig dat R,Geesink een off day kende,misschien dat hij vandaag iets kan forceren in de bergen?
groetjes en maak er nog een fijne dag van!
georges