Ik dacht begin jaren 80,men kon toen een verzorgde reis winnen als je werd uitgeloot uit de trommel!Misschien dat Jan het nog weet?(Thai-panorama)
Slaapwel mensen, ik moet morgenvroeg weer werken vanaf 6 uur.:slapen:
Kom maar snel deze kant op Dirk !! Hier is het prima weer. Lekker warm uiteraard en hier in Bangkok af en toe een regenbuitje. Ik zal ervoor zorgen dat het mooi weer is als je hier aankomt !
Het lijkt hier verdorie wel herfst, en als het zo door gaat met al die op papier failliete euro landen gaan we naar de gallemiezen als we dit al niet zijn.
Inderdaad van het weer word je niet vrolijk maar van die kl@#$ eurolanden zoals Griekenland,Spanje,Italië en Portugal ook niet! En wij maar betalen…:mad:
En de Ieren een grote doffe ellende :mad:
Die was ik ffies vergeten de lijst is tegenwoordig ook zo lang :disgust:
Die wordt ongetwijfeld langer staan nog wel wat landen in de lijst waar er meer zwart geld roulleerd of welke misstanden dan ook maar zodra wij hier in Nederland al een scheet laten is die al geregistreerd.
Straks wordt het nog voordeliger om onze euro’s hier te wisselen tegen de bhat… Zou dat er in zitten?
Nee want de dollar stijgt en ondanks dat de bath daarvan is losgekoppeld naar ik meen heeft dit nog steeds invloed.
Nu alleen hopen dat de euro niet te veel gaat dalen… ik krijg liever niet onder de 40 Bht.
De euro gaat het niet lang meer volhouden…ik vrees voor grote problemen…
Heerlijk weer terug naar de gulden dat je een broodje koopt voor FL 2,75 ipv € 2,75 maal 2.20371 dus FL 6.- laat die Grieken Italianen Spanjaarden Portugezen en Ieren het dak op gaan.
En terwijl de salarissen niet met maal 2.20371 zijn gegaan.
Goede avond kom ff piepen,moet zo meteen beginnen aan het avondmaal,daarna lekker in de zetel en naar een film kijken met een “pilsje”!
kijk dat is de service die ik van Dave had verwacht
hier hoort inderdaad ierland nog bij en dat terwijl we ook nog miljarden te goed hebben van ijsland (al heeft dit niets met de euro te maken)
maar snel terug naar de gulden eventueel een munt samen met duitsland, denemarken, zweden en noorwegen
Waaaahhhh!!! Jullie zijn hier!!!
Ik zocht al een link naar het andere forum, maar helaas. Heb t laatst een keer weer gevonden maar kon met geen mogelijkheid inloggen. Dus nu dacht ik, laat ik eens op wwz kijken…en wat zie ik tot mijn verbazing???
Hoe is het?
Onkruid vergaat niet :cheer: welkom thuis!!
Met mij gaat het goed! Zoals jullie weten heb ik een tijdje flink in de put gezeten, daarbij 3x moeten verhuizen in 3 maanden tijd. Maar nu lijkt de rust weer te zijn gevonden. Het gaat nog niet 100% ok, maar dat had ik ook niet verwacht trouwens. Kan ook gewoon niet. Maar het gaat beter en ook al gaat het met stapjes, dat maakt niet uit ieder stapje is er één.
Om het leven iets aangenamer en gezelliger te maken hebben we sinds 2 weken een hond! Hij heet Nino en is om op te vreten! Hij is nu 4,5 maand oud. Het is een kruising tussen een golden retriever en een amerikaanse bulldog. Moet zeggen, een hond is goed al therapie! Met goed weer wandel ik uuuuren met m! Zo lekker, heerlijk mijn hoofd leeg maken en alleen maar opletten of ik niet ergens in een drol stap;-)
Hoe is het met jullie? Wie kan mij even een kleine update geven over de ontwikkelingen? Heb jullie gemist hoor!
Nou Dave woont & werkt tegenwoordig in BKK, Liu frank is er op vakantie iedereen is er nog allemaal even gek en gelukkig om te horen dat alles weer op het rijtje komt voor jullie!!!