FF iets anders,vroeger gaven ze “op den hollander” het programma Thai panorama!! (over bezienswaardigheden in Th) gepresenteerd door een mooie Thaise(ben de naam vergeten)was vroeger verliefd op deze Thaise Schone!
The BBQ is on fire :beef: :zon02:
:chin:Ja wat een fijn weer van daag lekker wezen fietsen en nu een BBQ mijn avond kan niet kapot:cheer:
Het is echt BBQ weer,dus je hebt groot gelijk Jan en Fransjes!!Ik zou zeggen eet smakelijk vrienden!
:chin:Even een ontbijtje aan de toog en dan genieten van het mooie weer :vak02:
Hoi vrienden,ben juist thuis van het werk,ff een frisje jupiler uit de frigo nemen,heb grote dorst.
Hoe zou het met Jelle zijn,kan hij het aarden op zijn nieuw werk?
Heeft Jan een indigestie opgelopen van al dat BBQ??lol2
En Dirk,is hij al zijn koffer aan het maken,om volgende week vrijdag te vertrekken naar Los,of heeft hij nog naweeen van rock werchter?lol2
Nee hoor alles veilig vanuit de koelkast in de koelbox in de tuin en wanneer nodig zo op het rooster paar singha erbij helemaal top.
Ja, begint te wennen hoor! ![]()
Ik belde net met het reisbureau: mijn terugkomst is nu gewijzigd naar 28 oktober, dus een maand langer Thailand!!! TWEE MAANDEN IN TOTAAL, WOOOOOOHOOOOOOW!!!:cheer::vak02:
Morgen even de visa in orde brengen, voor Marie een 60-dagen, single entry (ze blijft 31 dagen, stom van dat ene dagje, maar ja) en voor mij een 60 dagen multiple-entry of double entry…
George niet te veel jupilers pakken, ik heb dat op rock werchter wel gedaan en het heeft een dag of 2 geduurd om dat te verwerken lol2
koffer inpakken doe ik net zo als jij dat doet, ik vertrek vrijdag en pak mijn koffer net daarvoor pas in, alleen al mijn papieren doe ik al een dag eerder in mijn tas
:chin:Bij ons hier in de omgeving van Eindhoven is het gaan regen is wel goed voor de natuur het is hier in de omgeving wel heel erg droog en ik sta droog aan de toog lol2lol2lol2
Een sidecar om wat op te warmen? Cocktail op basis van Cognac, triple sec en citroensap, geshaked op ijs maarrrr zonder het ijs geserveerd: zo behoud ie z’n opkikker-effect… past goed bij dit weertje. ![]()
ook hier is het al een tijdje aan het regenen, met dit weer krijg ik nog meer zin in volgende week vrijdag >>>
@Jelle ziet er goed uit z’n sidecar
RRRRRrrr… Zwijg Dirk! Nog een maand en half doorbijten en ik zit ook op de vlieger…:vak01::wereld:>>>:vak02::chin:
Hehehe… Ik heb er voor iedereen eentje gemaakt!:chin:
Geniet er van. ![]()
ja maar jij gaat dan wel 2 maanden en ik maar 25 dagen, dan mag ik toch best wat minder wachttijd hebben:beef:
Tuurlijk Dirk, ik ben gewoon vreselijk ongeduldig…lol2
lol2lol2 ja ik ken dat gevoel de laatste weken wilden maar nier voorbij gaan om nog maar te zwijgen van deze laatste dagen … maar worden het er steeds minder:vak02:
:chin:
hoelang geleden is dat op de tv geweest Georges? het is bij mij totaal onbekend maar ben dan ook maar een broekie van bijna 42 lol2