Thailand zever-topic: Aan den toog

Haha, ja, die Preudhomme zit lekker zand te eten ergens in de Emiraten. Mij benieuwen hoe lang ie t volhoudt…of hoe lang ze het met hem volhouden…denk dat ie over 3 maanden weer terug is in BE :smiley:

:chin:Goede morgen het regend een beetje nu maar later op de dag zal het op gaan klaren
maak er allemaal maar weer een fijn weekend van:vak02:

Goede morgen aan iedereen op het Thailandforum,tsja Fransjes hier in het noorden van Antwerpen regend het ook!
Hoop dat er vandaag wat meer volk over de vloer komt"aan den toog"!!
Hoe zou het met Frank ondertussen zijn,goed aangekomen?
Hoe zou Jelle zijn 2de dag hebben verteerd in het Fabriekl?
Wat zou momenteel Dave aan het doen zijn,slapen,of een lekkere singhaatje drinken ergens in een straatje?
Hoeveel filmrollekes heeft Jenny al geschoten?
vragen,vragen

2de dagje op fabriek viel een stuk beter mee :biggrin: Dit hou ik wel een kleine twee maandjes vol!

Goh, voor een miljoen euro zou ik ook wel een jaartje zand kunnen eten…lol2

ja een jaartje zand happen en daarna heerlijk genieten van het heerlijke thaise streetfood want met dat miljoen op zak zou ik niet lang meer in nederland wonen

Zo is iedereen aan het uitslapen, wat een rust opzich wel natuurlijk voor een zondag.

Hoi Jan,ben ook juist uit mijn bed,was vannacht heeel laat geworden.
Heb een houte kop,zal vandaag alleen maar koffietjes zijn.
Nog een aangename zondag toegewenst Jan!:dag:

Zeker teveel pintekes genuttigd, fijne zondag George!

Water …Egypt air…hahahaah

Hier alles ok.
Tijd tekort een van onze vrienden was afgekomen van Chiang Rai naar BKK maar gaat morgen werken voor de blauwe vogel .
We hebben het tot nu toe reuze gehad gisteren gaan eten naar de Baiyoke prachtig.
Morgen gaan we naar Chiang Rai.
De singha en hongton vervangen hier de rode wijn hahahaha
Jongens 3 dagen BKK is veel te weinig…
Groetjes en ik laat nog van mij horen!

Doeiiiiiiiiiiiiiiii

:chin:goede middag allemaal ben wat laat vandaag maar ben druk met de voorbereidingen om toch ook naar Thailand af te reizen>>>
groetjes Fransjes

net naar de tour de france zitten kijken, wat een bizare dingen gebeuren daar allemaal

:chin:Dirk jij ging toch ook een deze dagen weer naar Thailand of vergis ik me:vak02:

@fransjes, jazeker ik ga vrijdag de 22e juli weer voor 25 dagen :vak02:

Nog een prettige voortzetting van je reis Frank!:cheer:

Exit:Van Den Broucken alsook Willems van de omega lotto equipe!
Astana verliest ook één van hun kopmannen:Vino!
En wat dan gezegd van Johny Hogerland,zijn ritzege als een zeepbel uiteen gespat,dit met dank aan één van de volgwagens die Johnny heeft aangereden!

Op het moment dat jij dit schreef, zat ik lekker met een paar vriendinnen uitgebreid te lunchen, ergens in Bang Na, niet al te ver bij m’n appartementje vandaan. En ja, uiteraard een Singha’ tje erbij ! Gisteren was gewoon een werkdag voor mij, en ook nu weer lekker aan het werk en aan het wachten op m’n Pad Thai Kung voor de lunch, aroy mak !
Hoop dat internet het vanavond weer doet in mijn appartement (gisteravond slecht weer dus hele avond geen verbinding) dus dan ben ik weer ff online.
Moet nog steeds beetje in het goede ritme komen, ben natuurlijk vorige week zondag pas aangekomen, maar lijkt al veel langer geleden.
Hopelijk hebben Jenny en Frank het ook een beetje naar hun zin met hun reis…
Georges, alweer nieuw ticket geboekt ? En ging Jan ook niet bijna weg ?

@Dave,

Klopt nog een week of 4 en dan in het >>> om precies te zijn de 11de :vak01:

Hoi Dave,het kan zijn dat ik na mijn operatie 2 augustus vertrek naar Thailand,dus tijdens mijn recover periode.(moet nog toestemming krijgen van mijne baas)Het doe me goed dat je al je draai hebt gevonden in Bangkok!
Hoe is het met de liefde,als ik dit mag vragen,dezelfde vrouw?(april)In iedergeval nog veel suc6 met je nieuwe baan toegewenst Dave!!
georges.:dag: