Hi Jenny,
Welkom terug in Azie !! En veel plezier in Indonesie !!
Hi Jenny,
Welkom terug in Azie !! En veel plezier in Indonesie !!
Doemme, āt is zwaar werk!
Bij den interim vertelden ze me dat het bandwerk was: band in de gaten houden dat doosjes recht liggen, etc⦠Wat blijkt? Zakken van 25-50 kilo vullen met bijtende stoffen en opstapelen op paletten. Resultaat: stijve rug (opletten want ik heb in het verleden al een hernia gehad), chemical burns op mān armen en vettigheid in mān haar die ik er met geen mogelijkheid uit krijgā¦:mad:
Als het niet voor mān reis was, zou ik hun direct zeggen waar ze het kunnen stekenā¦lol2
Mān mantra: ā#Huuunnngggg# Deze is voor Bangkokā #Huuuuunnnnggg# Deze is voor Chiang Raiā '#Huuuunnnnggg# Deze is voorā¦'lol2lol2lol2
This ne echte "fierefluiter"Robby Fowler,in de tijd toen hij nog bij Liverpool speelde,gingen er geruchten rond dat hij niet vies was van de vrouwtjes!!
En nu gaat hij bij Muang Thong spelen,hmmmmm!!!Ik denk dat het niet voor het geld is maar voor de mooie thaise vrouwen dat hij naar Thailand is vertrokken!!
Had dit vroeger ook gedaan Jelle,zakken vullen en daarna stapelen op europaletten.
Het was bij āboostā in merksem 75kg per zak(echt waar)Ik heb er ene dag daar gewerkt en daarna de brui aan gegeven!
Hoe, en gij dan Georges??? Gij zijt toch ook āniet vies van de Thaise vrouwtjesā?lol2lol2lol2
Vroeger wat meer dan nu Jelle,heb het woordje respect gevonden in mijn woordenboek na al die jaren.lol2
Jelle zal u moeten laten,moet dringend een bad nemen,want vanmiddag 2 afspraken in het ziekenhuis!(zal me weeral eens een cent kosten 2x50euro)
Normaal gezien sta ik vandaag aan een andere afdeling. 't Is te hopen hoor⦠Ik denk dat ik toch ook maar verder blijf uitkijken naar andere jobs, moest ik iets beters vinden, kan ik nog veranderen, 't is toch maar met weekcontracten.
Veel succes in 't ziekenhuis, Georges!
Scheelt toch weer een abonnement op de sportschool Jelle. In thailand zullen ze onder de indruk zijn van je biceps ![]()
De tijd dat er geen grammeke vet aan mijn lijf was,is al lang geleden.
Vroeger woog ik 72kg(competitiegewicht)nu kunnen ze me bijna rollenā¦102kglol2lol2.Het zal wel het bourgondisch leven zijn zeker??..lol2(ik zie niet op een sneetje vlees meer op mijne boterham)
[quote=āMahali, post:9925, topic:69058ā]
Wow, dat is heftig !!! Er zouden het er niet veel kunnen navertellen.[/quote
:chin:Goede middag weekend heerlijk:cheer::vak02::zon02::vak02::cheer:rondje voor de hele toog is nu toch niemand kan het er wel aflol2lol2lol2
het is hier nog steeds erg rustig maar ook ik heb weekend, om het goed in te luiden kom ik hier eerst maar een lekkere koude chang drinken :vak02:
Ik wens een ieder een super goed weekend toe! :zon02::cheer:
Proost!
over 2 weken zit ik in die grote vogel >>> zonder vertraging ergens boven iran denk ik :beef:
ik heb er echt zin aan :vak02:
Ik heb al beslist dat de gym idd overbodig isā¦![]()
Nu ben daarstraks langs het ziekenhuis gepasseerd en ik moet den 2de augustus geopereerd worden,schat dat ik 4weken thuis zal zitten.
Mijn weekend kan niet stuk,denk ik?
Wat is het hier erg stil aan den toog,en dat voor een vrijdagavond??
Tsja, ik geef hem geen ongelijkā¦hij had ook ergens in de woestijn kunnen gaan spelen voor een zak geld, maar dat heeft ie toch niet meer nodig⦠Dan toch maar lekker naar Thailand !
Is dat een stek naar Gents geliefde Preudhomme?lol2