Thailand zever-topic: Aan den toog

Je mag gerust zijn dat dit goed verdiend Jelle!!Had vroeger ook interim gedaan bij den Monsanto in het antwerpse!!

Nu ik denk dat Dave speciaal aan het wachten is om de 10000posting te zetten aan den toog!
Je mag hem hebben Dave,tenslotte ben jij de forumbeheerder!!!

Ben nog hier GG ,chocolade inpakken…

Proficiat Frank!! Jij bent de 10000poster aan den toog!lol2

:cheer::cheer::cheer:FEEST!!!:cheer::cheer::cheer:

Frank kaapt de 10000ste posting weg! Chang, Singha, Sangsom en mekong op tafel!!!

Ik moet wel wachten tot vanavond voor mijn alcoholisch drankje, straks gaan werken. Om het nu al te vieren neem ik een coconut milkshake!:cheer:

http://farm5.static.flickr.com/4106/5086628608_f93a968c73.jpg

sorry ik had het niet gezien drink er maar op los OLéééééééééééééééééé:cheer::dag:

1 like

Hey Frank, heb je het pm’ke gehad met de gegevens van Jimmy?
Moest je via hem iets regelen rond CR, hoef je niet per sé hun vooropgestelde tours te doen. Gewoon even met 'm praten en vertellen wat jullie juist zoeken. Hij zit trouwens met een bureautje op de night bazaar, net voorbij de ingang van de eerste (op toeristen gerichte) foodcourt.

1 like

begint wat drukker te worden nu.

Hey JJ, kans is groot dat ik in oktober wel eens op Koh Paghnan passeer… Zet de Chang en de scooter maar al klaar!lol2 :wink:

Allez, ik ga me klaarmaken voor 't werk :wink:
Duimen op m’n eerste dag, hé?

Frank, nog eens een goeie reis gewenst! En amuseer jullie, spijtig van jullie vrienden, maar laat dat je vakantieplezier niet vergallen, hé!!!

Tot vanavond iedereen!:dag:

1 like

Nee hoor, ik laat de eer aan Frank…hij moet tenslotte zo 11 uur opgepropt in het vliegtuig zitten…nu kan hij in ieder geval genieten dat hij de 10.000e post had :wink:
Drink er maar eentje in het vliegtuig !

:chin:Goede avond ik zie dat we de 10000 gepasseerd zijn op naar de 20000 posstings:cheer::cheer::cheer:

haha ik zie dat de eerste vaste klanten al een beetje aangeschoten zijn :vak02: ik ga maar snel mee feesten voordat alles op is:cheer:

@Jelle succes op uw eerste werkdag en gefeliciteerd met een extra maand LOS

een leuk berichtje voor de voetbal liefhebbers

**Fowler verrast met contract in Thailand **

Uitgegeven:7 juli 2011 10:10Laatst gewijzigd:7 juli 2011 10:42
**BANGKOK - Robbie Fowler vervolgt zijn loopbaan in Thailand. De 26-voudig Engels international heeft een contract getekend bij Muang Thong United. Dat meldde die club donderdag. **

© ANP

Fowler was de afgelopen twee seizoenen actief in de Australische A-League, eerst voor North Queensland Fury en later voor Perth Glory.
De voormalige vedette van Liverpool zei vorige maand vanwege familieomstandigheden komend seizoen niet terug te keren in Australië. De keus voor Thailand is evenwel verrassend.
Fowler, die in acht seizoenen bij Liverpool liefst 183 doelpunten maakte, gaf eerder te kennen naar Engeland terug te willen om daar een trainerscursus te volgen.

Grote ster

Hij zal echter vrijdag worden gepresenteerd als de grote ster van het Thaise clubvoetbal.
Hij treft bij Muang Thong United de Portugese trainer Henrique Calisto. Hoe lang Fowler werkzaam blijft in Thailand is niet bekend. De club wilde niets kwijt over de duur van de verbintenis

bron: nu.nl

Nou, dan moet ik maar eens gaan kijken bij Muang Thong United ! Misschien zoeken ze nog wel een spits naast Fowler…in dat geval bied ik mezelf aan…

@ Dave een goedemorgen daar in BKK jij al wakker en ik moe nog gaan slapen maar over 6 uurtje’s alweer de haan laten kraaien, Sabai di mai!?

Sabaai dii khrap Khun Jan !! De Thaise wekker ging vanochtend alweer om 5:45 dus was weer lekker vroeg op ! Morgen dagje vrij dus vanavond met wat vrienden een klein biertje doen rond Sukhumvit Road !

Nee, enige kantoor in Bangkok zit tegenwoordig in Thanon Romklao (net verhuisd).
En in Chiang Mai hebben we ook nog een kantoor zitten !

Ik ben jaloers… Mijn Thaise wekker ging vanmorgen om 3.30, ik had een vroege vlucht naar Indonesie vandaag. Ik ben nu halverwege, op het vliegveld van Kuala Lumpur.

Helaas was ik echter ver voor de wekker wakker: mijn lichaam vond dat het etenstijd in Nederland was en dus had ik honger. Na een halve rol koekjes kon ik de slaap nog steeds niet vatten… Het was dus een korte nacht!

Hopelijk kom ik de komende dagen meer in het Aziatische ritme.