Thailand zever-topic: Aan den toog

na een paar dagen van afwezigheid ben ik nu aan het terug lezen wat er hier allemaal is gebeurd, en lees net dat Dave al in bangkok is en zelfs al woonruimte heeft gevonden, gefeliciteerd hiermee en nogmaals veel succes :thumbsup:

Dat van die woonruimte heb ik gemist: gefeliciteerd Dave! Ik kom in augustus langs :wink: (Mail je me?)

Tja, overmorgen vakantie, en ik weet nog steeds niet zeker waar ik volgende maand werk… De spanning stijgt!

Goedemorgend iedereen aan den toog,vandaag ga ik niet werken heb een paar lichaamelijke klachten die me weerhouden om te gaan werken.

Beterschap!

Genieten van een vrije dag na een slopende week + weekend vanmiddag de BBQ aansteken met de visite, Sanuk Sanuk Sabai Sabai.

ernstige lichamelijke klachten?

beterschap in elk geval

Goeiemorgen iedereen. Ben net wakker geworden met een vreselijke hunker naar LOS.
@Georges: veel beterschap
@Dave: lukt het daar een beetje in Bkk? :cheer:

Ben al terug van de dokter,4 dagen voorgeschreven mag de woonst verlaten.
Nu vrijdag moet ik naar het ziekenhuis 2 afspraken,er is een operatIe op tilt!
Probeer de eventuele operatie te laten uitvoeren in September,kan ik tijdens mijn recover periode naar LOS.

Hehehe lol2 Je kan het verkopen als een gezondheidskuur, hĆ©? ā€˜Tjah, Thaise massages is het enige dat echt helpt…’ :wink:

Ik ben mijn Thai nog eens aan 't opfrissen via http://www.freelearningthai.com . Vind het wel een goede site.

Zal er eens naar toe surfen Jelle!bedankt voor je info!Ziet er handig uit(ff gekeken)
georges.

Heb net een goede hotelprijs gevonden bij booking.com.
Nog twee maal slapen en>>> :dag:
Zal mijn bevindingen wel doormailen kwa Egypt air!:chin:

Om hoe laat vertrekken jullie, Frank?

ik vertrek om 16.00 met Egypt Air (vanaf A’dam).

ik ben een beetje heel erg nerveus te worden… weet nog steeds niet waar ik volgende maand kom te werken :mad:

ik zal voor je duimen, hoop dat je nog een baan vind voor dat je vertrekt richting Thailand/Indonesie dat geeft toch wel een rustiger gevoel op reis

beterschap Georges

Ik heb een halve baan! Bovendien heb ik nog iets lopen, dus ik hoop nog op extra uren…

Sorry was weg gaan shoppen chocolade, marsepein, … voor een totaal van 12 kg extra gewicht !!

Wij vertrekken om 15.55 (BE ) aankomst Cairo 20.25 ( 4.30 vlucht)
Dan 22.45 aankomst BKK 13.15 ( 9.30 vlucht ) Het zou kunnen dat wij met Jenny op de vlucht zitten ( Cairo - BKK )
Egyptair-MS 960 :chin:

:chin:Kan je je operatie niet in bkk doen lekker laten verzorgen door je nieuwe vriendin:wub: en de vele :wub:verpleegsters:wub: ieder geval sterkte:wereld:

Ik vertrek volgens mij een dag eerder. Ik ga morgen al!

Jammer hoor, had me wel gezellig geleken :wink: