Thailand zever-topic: Aan den toog

Jammer, maar een fijn verblijf toegewenst!

Doeiiiiiiiiiii

een fijne >>> reis

Bedankt!

Ik heb er echt heel veel zin in :wink: Ik zal proberen af en toe wat verhaaltjes op m’n site te zetten.

Lieve Jenny ik wens je een aangename reis,veel foto’s trekken zodat wij er ook iets aan hebben!lol2
Niet teveel piekeren over werk,je reis is nu eerste prioriteit!
groetjes
georges.:chin:

1 like

Het gaat om de kwaliteit van de foto’s, niet om de kwantiteit!!!

Wat ik graag op de foto wil hebben:

• een spookfluitvis en zeepaardje
  • orang utans
  • mensen uit mijn dorp in Bali

Misschien lachende gezichten zoals R…a A…i.lol2 trekken! zie graag mensen die lachen op foto’s!

Goedemiddag iedereen,hier in het noorden van Belgie is het aan het regenen.
Nu vandaag is Jenny vertrokken naar Los,het zal wat stiller zijn dan anders op het wwz forum.
Vraag me ook af ofdat Dave al gesetteld is in zijn appartementje?

Alweer iemand die naar het mooie LOS is vertrokken… pfff duurt nog lang tot het april is :tear::thumbsdown: Ben zelf nog regelmatig hier maar inderdaad niet zo heel veel aan den toog.

Ja hoor, sinds dag 2 heb ik al een appartementje. Ben meteen na aankomst op zoek gegaan en zit nu in een appartementje van 30 m2 op iets meer dan 5 minuten lopen van m’n werk. Tweede dag met paar vriendinnen meteen wat spullen voor appartementje gekocht en ben dus al redelijk gesettled. Enige nadeel is dat er vrij weinig restaurants en winkeltjes in de directe omgeving zitten, maar ben vanmiddag even naar de markt gegaan om eten te halen. De Thai in deze omgeving spreken vrijwel geen Engels, dus reden temeer om snel het Thais onder de knie te krijgen. Eerste werkdag vandaag is goed bevallen. Deze week vrijdag of zaterdag m’n vrije dag en zondag gewoon aan de bak. Geen probleem, want leven gaat hier toch 24/7 door. Verder weinig nieuws, gaat allemaal z’n gangetje…

:chin:Als je een maal de draai hebt gevonden vindt je de weg wel naar lekkere eet tentjes
En de taal leren valt niet mee maar als je tussen de mensen in zit moet het je wel lukken succes:wereld:

Ik heb gisteravond gewerkt, dus ik ben waarschijnlijk te laat, maar toch:

@Jenny: Prettige vakantie!!!:cheer::cheer::cheer: Ik hoop dat je die foto’s kan maken, ik kijk er alvast naar uit. :wink:

@Frank: Jij vertrekt morgen, hƩ? Ook aan jullie veel plezier gewenst en zoals jij altijd zegt: GENIET!!!:vak02::cheer::dag::chin:
Moest ik vanavond de lotto winnen, zit ik morgen alsnog ook op jullie vlucht…lol2lol2lol2 :wink:

@Dave: Phom jaak tja paaj tie Krungthep…:crybaby::tongue:

Verdoeme, 't begint echt te kriebelen!

@ Jenny ik hoop dat je die vissen en een orang utan op de foto kan krijgen, ik denk dat die mensen uit je dorp op bali wel moet lukken

@ Dave dat er weinig te melden valt en dat alles z’n gangetje gaat is goed nieuws, dat klinkt alsof je al helemaal op je plaats bent

@Frank morgen een fijne >>>reis en daarna een zeer mooie tijd in los gewenst

@dirk nog 17 nachtjes slapen en ik mag ook :cheer:

@Dave:mooi dat je al een beetje bent gesetteld in je nieuw appartementje!Is er geen tesco bij jou in de geburen Dave?

Bedankt vrienden maar er is een dumper op onze vakantie , onze( Thaise ) , vrienden moeten werken dus we moeten het zelf maar doen … het zal wel kalm zijn zonder hen , ik ben een beetje verdwaald ( wij ) ,vluchten zijn geregeld en nu kunnen we alle kanten uit maar …alleen , en nu gingen we eens lekker genieten van elkaar!
Ik moet een noodplan zoeken en zeker voor Chiang Mai , ik loop zoals een kieken zonder kop , alles was al een 11 maand geregeld shit , shit…:mad::mad: wij zijn triest … en ja onze booking met de beruchte …:mad:

nog amper 30 te gaan en we hebben de 10.000 …:chin:

Ik voel mij slecht voor onze Thaise vrienden !!
Klote !!!

Spijtig Frank. Als je het nummer van onze vorige gids wil, laat me effe weten…

geef maar door via PM.
Binnen drie uur gaan we naar zaventem.

Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii>>>

Goede reis voor jullie, Frank !! Het is nu lekker weer in Bangkok, wat wolkjes, maar uiteraard weer zweetheet !

Frank, als je nog wat wilt ondernemen in Chiang Mai, zou ik zeggen: stap het kantoor van Viengtravel in Chiang Mai eens binnen (of hier in Bangkok uiteraard ;)).