Aan alle Toon Herman-fans: ook wij Belgen hebben nu een dode duif-sketch…lol2
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20110703_048
Aan alle Toon Herman-fans: ook wij Belgen hebben nu een dode duif-sketch…lol2
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20110703_048
Hoi Jelle krijg je link niet open,over wat gaat het?
Dode duif in watertoren waardoor een aantal gemeenten zonder drinkwater zitten…
Ha nu snap ik hem,had het gisteren nog op het nieuws gevolgd!Tsja het is weeral bij ons.
Voor de mensen die daar wonen zal het zeker geen pretje zijn,dacht dat ze vanaf dinsdag avond terug waterleiding hebben.
En Jelle,ook druk aan het aftellen?
Die tuif iest toot
Dag na dag… Straks nog wat interimkantoren afgaan om een tijdelijk jobke te doen voor we vertrekken. één dezer ook eens bellen om m’n ticket te verlengen en visa aan te vragen.:cheer:
te lank in die tore gesete…lol2
ge greut geleik ge meut ervan profiteere,ikzou hem in aw pleuts ooik hebbe verlengd.
allez Georges, gij goad’al neige kiere per joar noar Thailand…lol2
Ja, ik vertrek naar 't interimkantoor. Tot vandenamiddag:dag:
Zeg Jelle,nu je over je visum spreekt,besta het Thaise consulaat nog in Antwerpen?(het was ergens aan de meir niet ver van den Oudaan)
Bestaat nog (weet niet juist waar in 't stad) Ik kan het allemaal via aangetekend schrijven regelen ![]()
zal het eens opzoeken op het intenet(vroeger in de pruimetijd ging ik daar gewoonlijk mijn visa afhalen,toen had men maar 14 dagen om Thailand zonder visum binnen te komen!)
Koninklijke Thaise Consulaat - Royal Thai Consulate
Onze-Lieve-Vrouwstraat 6
B-2600 Antwerpen (Berchem)
Tel: +32-(0)495-22.99.00 – Fax: +32-(0)3-218.72.94
OPENINGSUREN
Maandag 08.45 – 12.30 & 13.30 – 16.00
Dinsdag 08.45 – 12.30
Woensdag 08.45 – 12.30
Donderdag 08.45 – 12.30
Vrijdag 08.45 – 12.30 & 13.30 – 15.00
:chin:Als ik ga vliegen naar Thailand zorg ik er voor dat ik gewoon moe het vliegtuig in stap ruim mijn huis op of doe de tuin etc soms wordt ik weer wakker als het vliegtuig weer gaat landen in Thailand>>>
Das nie moeilijk dat je moe bent Fransjes,hoeveel “pintjes” heb je in het weekend gedronken aan den toog???alles moet terug aangevuld worden!!
gei kleine kapoen!!lol2lol2
:chin:Het was een tip voor Jenny maar een flesje Chang sla ik ook niet over:cheer::cheer::cheer:
ps heb 10 bath is dat genoeg:dag:
zo even een lekkere koude chang en daarna is het weer bed tijd:slapen:
???
Ga er zodadelijk ook inkruipen Dirk,moet al vroeg op.:slapen: