Btw geen Contador-fan hier, schleck heeft m’n voorkeur. Alle Belgen wens ik een ritzege toe, in het bijzonder Gilbert (sympathieke kerel). Ook Cancellara mag van mij goed scoren.
Tsja ik ben ook een fan van P.Gilbert,aan elke ééndagskoersen geeft hij de volle pond,dat kan je niet van T.Boonen zeggen(is over zijn hoogtepunt en zal spijtig genoeg geen “potten breken” in deze tour!)
:chin:Ik lees op china ailines dat je voortaan 30 kilo bagage mag mee nemen is 10 kilo meer als voorheen naar Taipei geld dat ook als je dan alleen tot bkk gaat?weet iemand hier meer van ? >>>
Per 01 februari 2011 is de (ruim)bagagevrijdom voor alle klassen met 10 kilogram verhoogd voor de eindbestemmingen: Taiwan (Taipei, Kaoshiung), Filipijnen (Manila) en Vietnam ( Hanoi, Ho Chi Minh City - Saigon), uitgebreid met Australie (Sydney, Brisbane) en Nieuw Zeeland (Auckland). Het geldt alleen op China Airlines vluchten via Taipei: Deze is alsvolgt:
First Class passagiers: 50 kg
Business Class passagiers: 40 kg
Economy Class passagiers: 30 kg
Infants (0 tot 2 jaar): 10 kg
ALLEEN GELDIG OP CHINA AIRLINES VLUCHTEN via TAIPEI
Waarvan het maximale gewicht per stuk niet meer dan 32 kilogram mag bedragen (ARBO wetgeving).
Bovenopgenoemde bagagevrijdom mogen passagiers met een China Airlines Paragon Card, Emerald Card of een Gold Card nog eens 10 kg extra bagage inchecken. Indien u meer bagage wilt inchecken zal er overbagage moeten worden betaald
Je zult moeten bijbetalen Fransjes,als ik dat hier lees!
groetjes:georges.
Wow, dat is heftig !!! Er zouden het er niet veel kunnen navertellen.
:chin:Maar op de site chinaairlines.nl staat dat er ook wat veranderd per 01-07-2011 ook de vlucht AMS naar Taipei maar is vaag over het stuk AMS_BKK ?-Taipei
:wereld:
:chin:Nog een kleine 100 berichtjes en we zitten op 10000 zou dat een groot feest geven aan de toog:cheer:
Ik ben al inkopen gaan doen
Er zal van alles op tafel komen! :cheer:
Aan alle Thai: een rustige verkiezing gewenst…
En ook aan alle expats, natuurlijk…
Het gaat over de eindbestemming Fransjes(Taipei)Bangkok is geen eindbestemming!
Wie zal er met de 10000ste posting op de loop gaan?lol2
Zou het Jelle,Frank,Jan,Fransjes,Baco,Fleurtje14,Dave,en andere toevallige passanten aan den toog kunnen zijn?lol2
Diegene die de 10000ste plaatst, trakteert het eerste rondje als we eens allemaal samen in Bangkok zitten… ![]()
Nee hoor, het traject AMS-BKK v.v. is nog gewoon 20 kg. Beetje vreemd, want als je verder vliegt naar Taipei mag je dus idd 30 kg mee in de Economy Class. Ik had 10 kg extra bagage akkoord gekregen, maar bij de incheckn gisteren moest er toch nog iemand van CI bijgeroepen worden. Gelukkig was het in orde en mocht mijn 31,6 kg mee.
En ook nog eens ge-upgrade naar de Business Class, maar volgens mij zat de hele Business Class vol met Economy Class passagiers…beetje overboekt waarschijnlijk.
Ben dus goed aangekomen in BKK en zit nu in hotel. Vandaag appartementje gevonden op 5 minuten lopen van kantoor, ideaal. En uitzicht op Suvarnabhumi. Morgen in ieder geval nog vrij en wat spullen kopen voor appartement. Nu slapie slapie doen !
:chin:Zet hem op Dave maak er iets moois (sok die krap) van in Thailand als we je ergens mee kunnen helpen hoor ik het Graag
Groetjes Fransjes:dag:
Daar hoop ik iedere vlucht op. Maar helaas is het me pas een keer gelukt! lol2
Wij tellen af hé Jenny !
Wie hem plaatst heeft geen belang !
Dat dit topic nog steeds bestaat heeft meer waarde !
:chin:
@ frank: nog 3 nachtjes! en jij?
al begint mijn vakantie eigenlijk pas als ik het vliegtuig uitstap, ik hou niet zo van vliegen. mijn streven is de hele vlucht te slapen, maar dat lukt nooit ![]()
Hoi Jenny,nog een prettige vakantie toegewenst!!
Wij vertrekken donderdag NM !
Onze vakantie begint bij huisvertrek !
Ik ben moe !
:chin:
Zelfde voor jou Frank,nog een prettige vakantie toegewenst in het land van de glimlach!rust maar eens goed uit,je hebt het verdiend!
groetjes:georges.:chin: