Thailand zever-topic: Aan den toog

:chin:wat heb jij voor een rare ziekte dat je de dieren arts moet laten komen?lol2lol2lol2

Hij is al ondertussen geweest,heeft één van de honden meegenomen(voor foto’s)zal me weeral een flinke duit kosten.

:chin:Ik hoop dat alles weer goed komt met je hond sterkte
groetjes Fransjes

Bedankt Fransjes,tsja ze mankt aan haar pootje(frans bulldog)de dierenarts heeft ze meegenomen om enkele platen te maken van haar pootje.

:chin:mijn weekend is nu ook begonnen even biertje en een hapje aan de toog kijken of er nog meer kennissen zijn.

Hoi Fransjes,mijn weekend begint morgenvroeg!!moet nog 1 nachtje werken en ik ben thuis tot dinsdagmorgend!

kom ff kijken zit jean michel jarre live in monaco te kijken ziet er goed uit

Goeiemorgen iedereen… Vroeg wakker, slecht geslapen. Eerst koffietje pakken, heb het nodig.
Hoi Baco, alles ok op het eilandje?:dag:

:chin:Goede morgen het zonnetje:zon02: doet zijn best in de omgeving van Eindhoven ik hoop dat het met de regen mee gaat vallen vandaag

Zonnetje doet hier in België toch ook al goed zijn best…:zon02:

:chin:Zal als het zo mooi :zon02:blijft niet zo veel meer achter(voor)de computer zitten
groetjes Fransjes:vak02:

Lap, begint alweer te overtrekken.:mad:

hey jelle alles gaat z’n gangetje hier en bij jullie

Druk in de Hotsy Totsy… We zullen blij zijn als we weer in Thailand zitten! :wink:

deze thai heeft geluk

http://www.telegraaf.nl/buitenland/10130567/__Bomexpert_overleeft_explosie__.html

WTF???:retard:

Inderdaad, one lucky Thai…

Goedemorgend iedereen hier aan den toog!!
Hoera de ronde van Frankrijk begint vandaag!!zit er een belgische ritzege in?(P. Gilbert)
Wie volgt de koers voor de buis?Wat dit jaar met Geesing?

Weer in Europa:voor de mensen die geintreseerd zijn!Locatie Temp. Weertype
Amsterdam 17°C Zwaar bewolkt
Athene 29°C Helder
Barcelona 28°C Licht bewolkt
Berlijn 15°C Regen
Bordeaux 29°C Helder
Brussel 17°C Zwaar bewolkt
Kopenhagen 23°C Buien met onweer
Lissabon 24°C Helder
Londen 21°C Zwaar bewolkt
Madrid 35°C Helder
Marseille 28°C Helder
Milaan 26°C Helder
Moskou 26°C Onweer
München 17°C Licht bewolkt
Oslo 21°C Betrokken
Parijs 23°C Helder
Praag 17°C Regenbuien
Rome 26°C Licht bewolkt
Geneve 21°C Helder
Wenen 20°C Licht bewolkt

Ik kijk. Niet alle ritten, maar probeer er toch een aantal per week te volgen. Vooral tijdens de pyreneeënetappes.

Ik deel ook je menig Jelle,vind de bergritten meer spannend dan de gewone vlakke ritten.(het draait gewoonlijk uit op massaspurten)