Thailand zever-topic: Aan den toog

Nee Frank ben ik niet doe dit via booking.com een App op me iPhone, of via Agoda.com of via de PC.

Ik maak effen een topic bookingsite !

Hopelijk laat je die ene buitenwegen waarmee je die oplichting ervaring hebt lol2lol2lol2.

Dat zou pas een grap zijn hé 
ze zijn ondertussen veranderd van naam en ze doen rustig verder!
Mijn CC heeft de som teruggestort onder voorbehoud !

Houdt het daarom indien nodig altijd bij deze 2 site’s/aanbieders gelukkig geen slechte ervaringen mee gehad.

Hmmmm?Het brengt terug herrineringen naar boven toen mijn moeder verleden jaar is overleden.
Was al ongerust over je Frank.
Als ik het woordje overlijden hoor gaan alle registers bij mij open(zintuigen,denkvermogen etc

Straks is er op één ( Belgische tv) een nieuw programma: ‘Planeet Kuifje’.
Hierin telkens twee tips voor avontuurlijke reizigers. Vandaag: Eerst BraziliĂ« en daarna ‘flight of the Gibbons’ (of toch iets dergelijks) in Laos.
Voor wie wil kijken: begin om 21.15 op één.

grts,

Jelle

klinkt goed ik zal de tv daar eens op af stellen, ik denk dat je the gibbon experience bedoelt

Zijn er geen meerdere organisaties die deze vorm van excursie aanbieden?
Ik heb het in ieder geval nog niet gedaan. Lijkt me wel leuk, al weet ik niet of ik het echt zou willen gaan doen. Ik ga iig even checken op tv
 :wink:

Tot straks!:dag:

ik heb het in thailand bij chiang mai gedaan en ik vond het prachtig om te doen, een echt avontuur, en na de eerste “rit” was de toch wel aan wezige angst geheel verdwenen

Heb net gekeken , Jelle ni twijfelen doen hé wij wachten op uw verslag!

Was idd ‘The Gibbon Experience’
Wel mooie omgevingen en mooi project, maar ik vond de format van het programma wel iets te gezapig. Het zijn eigenlijk gewoon korte Franse reportages, aaneen gepraat door Chris Dusochoit. Ik had er iets meer van verwacht. Maar bon, altijd leuk om beelden van Zuid-Oost AziĂ« te zien, hé  :wink:

Ik ga eens bekijken wat het kost ed
 Weet ook niet of we tijd gaan hebben deze keer. Maar 't staat zeker op m’n lijstje!

bij chiang mai zou je het dus ook kunnen doen, dan kan jullie er samen van genieten ( ik begreep dat als je alleen een maand langer bleef je ook naar laos wilde reizen)

Ja, maar in het maandje dat we samen hebben, weet ik nog niet of we het in de planning kunnen passen. We zitten nu al redelijk krap. Ik zie nog wel. Iig bedankt voor de tip, Dirk!:chin:

Goede morgend iedereen!! was gisternacht vroeg thuis van het werk,dus had ik wel wat tijd om een nieuwe peiling te maken ,die is aangebracht door Rik 072.
groetjes:georges.

Nog een klein uurtje en dan is het weeral vertrekken richting werk,ze verwachten weeral een regennacht met bliksem in het Noorden van Antwerpen!!
Morgen nog een kort nachtje werken,en dan begint het weekend voor mij!
Zaterdag een chatsessie met mijn “bazige vriendin”,daarna wat inkopen doen,kan niet altijd pattaten met worst en spinazie eten!!(het zal een thaise vispanneke worden van den Aldi)lekker!!

Vandaag afscheid genomen van mijn collega’s. Raar.

Dit weekend heb ik nog een cursus, en volgende week vakantie :slight_smile:

Ik heb vandaag ook spinazie gegeten, niet eens uit de diepvries maar van bladeren. Ik had geen zin in aardappels (zo noemen we ‘patatten’ in NL ;), dus die heb ik maar weggelaten.

Hoi lieve Jenny,rust maar eens goed uit ,als je op vakantiebstemming aankomt.
Nu mijn geheugen is een "zeef"heb je al nieuw werk gevonden Jenny?
Moest dat niet het geval zijn,dan weet ik zeker dat je binnen de korste tijd terug aan de bak komt!
groetjes
georges.:dag:
Ps:niet teveel je post aanpassen hé Jenny!!ha ha ha !!

Goede morgend iedereen na een weldoende nachtrust van 21/2uur ben ik weeral opgestaan.
Moest er vroeg uit,want ik verwacht de dierenarts.