Thailand zever-topic: Aan den toog

:chin:Wees maar zuinig op je baan op je leeftijd en als je volgend jaar 2 mnd kan gaan heb je het toch ook niet slecht:wereld:
groetjes Fransjes

Een overlijden? dat is minder leuk Frank!!In iedergeval mijn oprechte deelneming,en veel sterkte toegewenst.
georges.

Nu ikzelf moet niet veel werken Fransjes,maar het is de dagelijkse sleur,dat me de keel uithangt.(slapen,eten,werken)dat heb je niet in Thailand,elke dag daar is anders.(echt moeilijk om uit te leggen Fransjes)
georges.
@:Jenny:goedemorgend
@Bellfleurtje: goede morgend
@:Baco:ook ne goede morgen toegewenst(bij jou is het al middag)

@george goedemiddag ja. hebben jullie het noodweer overleefd?

Het noodweer was hier (Alkmaar) niet meer als een zeer flinke bui en een hoop donder en bliksem. Het stelde niet veel voor.

Bij ons in het Antwerpse heeft het met bakken geregend alsook gebliksemd,men zag op bepaalde tijd niet meer de witte lijnen van de autosnelwegen.
Verschillende ondergrondse garages waren allemaal ondergelopen,alsook verschillende daken van huizen waren naar beneden gekomen.

Ik hoop en vermoed dat dit een werkgerichte tussenkomst was voor Frank.

Weet het niet Jan,het kan zijn misschien dat er verschillende planten zijn gesneuveld door de felle regen?
Laten we hopen dat ik in mijn vorige posting ernaast zat.

Hoi Baco,
Het enige possitieve dat eraan was,dat ik vroeger gestopt ben met werken.
Bij ons in het noorden stonden verschillende straten blank van het water,zag dat de brandweer het druk had met verstopte riolen leeg te pompen.
Hoe is het weer bij jou,geen vuiltje aan de lucht?

beetje bewolkt vandaag en frisjes ongeveer 29 gradenlol2

Bij ons hier hoop en al 17 graden,heb daarjuist nog op de buiten-thermometer gekeken.
Hoe is het met je clandizie,momenteel druk in je zaak?

nee niet druk hoop dat het snel wat drukker wordt

Dat is minder jaap!!In iedergeval kan het niet 100% beloven,maar ik zal proberen om in September ff langs te komen bij jou.(kunnen we wat bijpraten)

Ik ga zo maar de koffiemokken opzoeken want de verkiezingen staan voor de deur

Neeeelol2

Wij moesten de bloemen verzorgen voor de begrafenis en de mensen waren ze vergeten te bestellen dus bellen ze ons op om 10.30 pm voor levering voor de volgende dag om 09 u am !

Toch iemand die wakker is lol2!

Dus de één zijn dood is de ander zijn brood, in dit geval that’s life.

Ach ja slapen doe ik in de nacht en nog met één oog open :slapen: maar vannacht ging dat wel heel moeilijk met die klappen van het onweer en bliksem geweld :mad:

Bij ons trok het onweer recht boven onze straat: tijdens drie ongemeen harde donderslagen begonnen autoalarmen af te gaan. Heftig!

Jan , was jij die persoon die hotels boekte of zocht via
www.hotelscombined.com of ben ik verkeerd ?
Mijn alzheimer light hé lol2
Ik heb nog niks geboekt en volgende week ben ik >>> :chin: