Inderdaad 1ste week Yasothon e.o. daarna Huahin indien leuke tickets dan ook naar Chiangmai voor de rest Go with our Flow zoals altijd.
Ik heb niet alles bijgehouden Jan, maar wanneer vertrek je?
Hoi Thomas,
11/08 heen met China airline 03/09 terug naar Nederland.
Ook plannen om terug naar Thailand te gaan Thomas?
Hou staat het met je opleiding als piloot?
Kan je mij niet wat vrije dagen geven Georges? ik heb er maar 26 :tear:
Ik wil je niet ontmoedigen Rik,maar volgend jaar heb ik er 60+24+13 +zaterdagen en zondagen.
Probeer dan 2 maanden elke keer te gaan naar Thailand!
Oh, dat duurt nog even Jan. Je zou volgende week maar vertrekken, zoals ik ![]()
Nee zonder gein, komt dichterbij, vooral lekker dat het bijna een volledige maand is. Ik loop je net mis want ik vertrek een paar dagen eerder weer richting Nederland!
Het is je gegund Georges! Maar hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat je zoveel dagen vrij hebt? Wel een heerlijk vooruitzicht 8 weken werken dan weer 2 Ć” 3 weken LOS!
Als ik het goed heb onthouden zouden wij nog :dag: want we kruizen elkaar toch.
Het heet 4/5werken!! 4 weken werken 1week thuis,men kan dit combineren met je verlofdagen,kd,recup dagen en etcetraā¦
Wat moet ik laten vallen per maand? ongeveer 100euro,maar die heb ik er rap uit.
@Rik
Was het nog vergeten te zeggen,ik kan ook loopbaan onderbreking aanvragen,dan heb ik ongeveer 550euros per maand.
Zal proberen op te blijven letten of je voorbij komt!
Moet je wel goed opletten geef namelijk de piloot altijd een tip/fooi dat hij het gas er goed ophoudt >>>
@ Jan
Ik dacht dat jij een I pad had ?
Mijn dochter wil er eentje⦠moet ik ergens op letten ?
Frank
@ Frank,
Klopt iPad 2 ze hebben standaard Wifi ik heb er een met ook 3G makkelijk voor tijdens de vakantie namelijk vaak free Wifi in de lobby hotel maar op de kamer niet dus in thailand een sim erin met onbeperkt data gebruik kost zo een 900 bath en surfen maar.
Zelf heb ik dus een iPad 2 16GB Wifi + 3G het geheugen is voormij genoeg 16 GB maar ben je een muziek freak enzovoort ga dan voor een 32 GB.
Hopelijk heb ik je vraag beanwoordt anders hoor ik het graag.
Bedankt Jan !:chin:
Ik zie dat er hier in BE niet zoveel 32 GB voorradig zijn, ik zoek wel of effen wachten .
In Nederland idem vanwege de brand in de iPad fabriek te China ze krijgen ze mondjeās maat binnen.
wat een drukte vandaag hier aan de toog je kan zien dat de airco heel de dag aan heeft gestaan
Goedemorgend het is 2:25am,ben juist thuis van het werk,we zijn moeten stoppen omdat het echt een hondenweer was.
Moest met een tractor op het spoor de bermen "kleppelen"je kunt al raden een tractor van ijzer en bliksem gaat niet samen.
ƩƩn ding is er goed aan,2 uurtjes gewerkt en 8 uren betaald.
groetjes:georges.
Jaja Gg we moesten gisterenavond omstreeks 22 u naar de zaak voor een urgentie ( overlijden ) en plotseling⦠regenā¦
de straat leek een rivier , uiteindelijk meer dan 30 minuten moeten wachten alvorens we de bestelwagen konden bereiken ( met droge voeten ).