Thailand zever-topic: Aan den toog

Om een url te hebben Georges, moet je foto al ergens op het internet staan. Je kan dit gratis doen bv bij http://tinypic.com/ en er zijn er ook nog andere. Daar bij ‘bladeren’ naar je foto op je pc gaan, dan klikken op ‘upload’ en vervolgens de getoonde code natypen, even wachten en je url verschijnt.

Mercie Bellfleurtje! tsja,had het geel icoontje aangeklikt dan naar bladeren naar afbeeldingen,heb gewoon de nr van de foto,dus geen url.
Een tijd geleden kon je rechtstreeks van iets kopieren en meteen plakken in je quote.
Vind het nu wel heeel ingewikkeld!
bedankt voor je berichtje Fleurtje!!:kus:

Net een heerlijk pikante somtam gemaakt… mmmmmm.

Bij mij was het maar simpele kost Jelle,patatten met worst en spinazie.
groetjes:georges.

Kan ook lekker zijn, hé… :wink:
Maar met dit weer eet ik toch liever licht.

Nee, nee, still alive !! Geen kink in de kabel en ben jullie ook niet vergeten. Maar razend druk de laatste dagen…nog elke dag werken, afscheidsborrels etc etc etc. Komende dagen/weken zal ik ongetwijfeld ook niet vaak op WW zijn…
Goed, ik ga de koffer alvast beetje inpakken…kijken aan hoeveel kilo ik nu zit :slight_smile:

Hoi Dave,
Het zal gaan korte voor je,zie je het zitten,anders ga ik in uw plaats!ha ha h a!!
Kom ff hier langs,moet straks gaan werken spijtiggenoeg!
groetjes en Dave we spreken elkaar nog wel
georges.

Domme vraag Gg wij werken 7/7 dus genieten kan alleen op vakantie …

Welkom terug trouwens Georges !! Das ook weer voorbij gevlogen he !
Maar helaas…ik zie het nog helemaal zitten…dus ga lekker zelf ! Koffer net ff voorgewogen en zat al aan de 30,2 kg :frowning:
Er moet dus zeker nog wat uit deze week, want er moet nog wat kleding bij + toilettas…lastig, lastig, lastig…

Dit is winterkost ( wintereten ) !

GG is een diehard :beef:

DIEHARD 21
lol2lol2lol2lol2lol2

Jongens toch ik ben het hier beu !!!
Leve vakantie !!!

:chin:sorry dat ik het een dagje heb laten afweten het lijken hier wel Thaise temperaturen:zon02:helaas moet werken:mad:zat er liever zo bij:vak02:

Ik zal het wel voor je doen fransjes:vak02::vak02: wel vermoeiend hoor dat ik voor je moet waarnemen maar doe het graag deze opofferinglol2lol2

Goedemiddag,ben juist uit mijn bed gesukkeld,nog 4 nachtjes en dan begint voor mij ook het weekend Fransjes!
Frank ik ben het ook beu hier in Belgie,zal blij zijn wanneer ik terug in Thailand vertoef.(Heb enorme heimwee)
Straks de site’s afschuimen voor een goeddkoop ticket naar Los,normaal zou ik terug gaan in September,maar zal ik zo lang kunnen wachten???

Tsja,dat was het enige panklare hap dat er nog in de frieser lag.lol2
Jan heb je nog iemand nodig om je koffers te dragen?
Wat heb ik enorme heimwee naar Thailand,echt niet normaal!

Al mijn koffers lopen op rollertje’s George en gelukkig komt de vakantie steeds dichterbij.

Met er ene te betalen aan den toog ben je er vanaf Fransjes!!lol2lol2
Oja ik heb mijn verlofdagen +recupdagen +arbeidsduurvermindering ik kom ongeveer op 27dagen die ik nog kan nemen voor 2011.
Dus denk dat ik nog 2x naar Thailand kan gaan.

Jan heb je al een idee waar je naar toe trekt in Thailand tijdens je vakantie?Yasathon? Hua Hin?