:chin:Het weekend kan weer beginnen :cheer::cheer::cheer:
Jippie, weekend! Morgen werken, en zondag vrij.
Duitsland was erg leuk en leerzaam. Nog een weekje dan begint de vakantie op school.
Damn, vorig jaar juni zat ik ook in thailand en dit jaar gewoon weer.
Volgens mij ben ik gewoon een beetje thailandziek, je blijft terugkomen
Dit jaar 5,5 week, ook nog even laos meepakken. Enige wat weer vaststaat is het ticket heen en terug, heerlijk gewoon niks plannen (behalve de full moon party 17 juli op pha ngan).
:chin:veel regen hier in Brabant(NL) als het in Belgie ook zo nat is zal het wel wennen zijn voor Georges
Zijn er nog mensen met een leuk idee voor het weekend?:cheer:
In Utrecht regent het ook. Maakt niet uit, moet toch werken.
Morgen naar een vriend in Belgie, we gaan lekker wandelen.
ook hier regen, van het weekend lekker niets doen volgend weekend 4 dagen lang naar belgie (rock werchter) maar hopen dat het weer dan beter is want met dit weer in een tentje … liever niet
nu nog minder dan 4 weken en dan >>>
Hello vrienden,
Vandaag uur 0 moet gaan werken vanavond en het zal morgenvroeg heeeel laat zijn als ik terug mijn bed ga opzoeken.
Hier in het Antwerpse is het weer ook al niet veel soeps(stortregens,tsunamies,donder en bliksem,orkanen)
groetjes:georges.
lol2 dan valt het hier gelukkig nog mee hier alleen veel regen
sterkte met het werk
:chin:Georges moet werk zegt hij kom je voor een gesloten deur!lol2lol2lol2
Sluit de boeken,moet nu mijn eigen klaar maken om naar het werk te begeven!!
tot morgen iedereen!
georges.
Ik doe de boeken dicht …( waren de laatste woorden van mijn vader )
Wil bij ons zeggen …ik leg het bijltje neer …ik ga …
En bij ons staat bekent dat Antwerpenaren zeggen
Ik ga men eigen klaarmaken…
Ik ga men eigen wassen …
Ik ga men eigen aankleden…
Ik ga men eigen …lol2lol2
Tja, die zou ook nog bij mij langskomen voor een pint, maarja, ik denk dat ik nu niet gezellig genoeg meer ben! :wub:lol2lol2lol2
:chin:goede morgen de zon doet zijn best om een gaatje te vinden in het wolken dek dus het wordt wel een mooie dag:zon02:
En Jenny waar ga je wandelen in Belgie vandaag?
Ben je me een haartje betoeterd Jenny!!!offcours wil ik met je gaan “pintelieren”!!lol2lol2
Ik kan het goed vinden met jou hier op wwz,Heel wat anders dan die "trees van een R…a(je weet wel over wie ik bedoel,Jenny!!lol2lol2)
groetjes van een doodmoe en afgepeigerde georges!(heb een shift van 12uur er op zitten)
FF iets anders!!
Ik heb een heel leuke peiling geplaats in het Algemene vragen&discussies op wwz.
De peilingsvraag gaat over:waar zit jij het liefst in het vliegtuig?
Hieronder staat de link waar je meer kunt vernemen over de peiling.
Groetjes en nog een zonnige dag aan iedereen toegewenst.
Georges:
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?p=741808#post741808
:chin:Goede avond wat was het een lekkerdag:zon02: fijn gefietst en als afsluiter even aanschuiven aan de toog doe maar een lekker koud flesje Chang Bier proost:dag:
Rustige avond hier aan den toog… Ik pak maar eens een Sangsom-coke en zet me even op het terras. Lekker weertje vandaag!:zon02:
Ben hier op post,Jelle!! moet niet werken vanavond.
Morgen tot zaterdag terug nachtwerk,hoe is het voor de rest,ben je al aan het aftellen voor je vakantie naar Thailand?
groetjes:georges
Natuurlijk tel ik al af, Georges
Nog twee maandjes en we zijn weer op weg!
Met welke maatschappij vlieg jij weeral naar Bangkok Jelle?
Welke kant van LOS ga je verkennen?