Hahaha dat is wel een super goeie manier van inpakken hoor :vak01:![]()
![]()
:chin:Hallo ben weer in Brabant(nl) ga nog wat lezen en vroeg naar bed.:slapen:
ja de brabander hebben ze niet in het noorden dus je hebt weer een paar dagen in te halen lol2
ik zie dat georges zijn nieuw lief alweer heeft moeten verlaten, een goede reis naar belgie en dat je maar snel weer naar “huis” kan
:chin:hallo daar zijn we weer is rustig vandaag iemand nog iets leuks te melden het weer in Nederland word na het weekend toe weer warmer:zon02:
groetjes fransjes
@Baco: Handig die video, vooral tegen het einde van een vakantie in Thailand als je al die extra kleren enz. in je tas moet krijgen :teeth:
Ook tof om die Benny Hill-tune nog eens te horenlol2
Ik ben terug in Belgie,JOEPIE!!!Wat is het toch gezellig hier in Belgie,ik sta te popelen om weeral terug aan de slag tegaan.
Alds je dat gelooft??? ha ha ha !!
Neen alle gekheid op een stokje,straks het internet afschuimen om een goedkoop ticket naar LOS voor September.
groetjes:georges.
Ha de Georges, welkom terug in ons landje! Nu terug veel overuren kloppen en goed sparen zodat je vlug terugkan hé man !
We hebben je gemist hoor, maar gelukkig liet je af en toe iets weten zodat we je wat konden volgen.
Het wordt terug aanpassen, het klimaat enz. maar dat komt wel terug in orde.
Groeten
Fleurtje:cheer:
ochhh…lief Bellfleurtje ik baal als een stekker,straks thuisgekomen in de regen en nu is het ook in het Antwerpse goed aan het donderen en bliksemen.
Rap de lotto winnen en S.A.P direct naar Thailand.lol2
btw:hoe is het met je knie gesteld?
@Baco:sorry ben bij jou niet langs kunnen komen,het zal voor september zijn!!zonder fout!!!
:chin:Welkom terug Georges fijn te horen dat je je goed :cheer:hebt vermaakt in Thailand
Was de terug reis naar wens verlopen?>>>
September dat is 2 maandjes van af nu ongeveer dat is toch wel te over leven (zal wel moeilijk zijn):mad:
rust maar lekker uit van de lange reis:slapen::wub::slapen:en droom maar van je lief
groetjes Fransjes
sorry was ffkes frieten aan het bakken,Fransjes!ha ha ha !!
De terugreis was vlottjes verlopen,en zoals gewoonlijk boven Bangladesh en Birma turbelence gehad!
Het zijn “maar twee maanden” Fransjes,maar toch???
:chin:2 maanden zijn zo voor bij Georges voor je het weet sta je weer in Thailand sterkte :vak02:
Heb je de frietjes gemist dan Georges ? En zo’n lekker eten in Thailand !
:chin:Hoor weinig van Dave zal er een kink in de kabel zijn? ik hoop het van niet of zou hij zijn vrienden vergeten zijn?![]()
of is hij al vertrokken>>>
ik dacht dat Dave volgende week vertrok, hij zal het wel druk hebben met het regelen van allerlei dingen die je tegenkomt rond een emigratie, en dan verder nog de afscheid bezoekjes aan vrienden familie en andere bekende ik denk niet dat hij ons hier vergeten is hoorsmkiek
mischien is hij wel een mooie housewarming party aan het voor bereiden :cheer:
Goede morgend iedereen op het Thailandforum!!
Als er iemand weet heeft van een goedkoop ticket voor september,(zo rond de 5de tot 24 september)dan mag je me altijd een pmtje sturen.
groetjes:georges
:chin:Kan je niet beter eind november gaan en lekker over winteren je had nog dagen genoeg toch:vak02:of ga je nog 2 keer
Fransjes ik moet nog tekenen betreffende 4/5de werken.
Maar voor volgende jaar krijg ik 60dagen (hmmm:vakantie bij)
Het zit zo,4weken werken,de vijfde week ben ik dan thuis,dit gecombineerd met mijn verlof (29 dagen +13kd’s+13cv’s+5dagen x12maanden=115 dagen!!
September ga ik zeker!!100%
Misschien december?40% kans dat ik ga(het is te zien hoeveel eindejaarspremie ik ontvang van mijn werkgever???ha ha h a!!!)
:chin:hier nu een goede bui :storm: wat een luxe George kan je toch lekker in je vrije tijd lekker gaan bouwen aan een woning in Thailand :vak02:
Een woning bouwen in Thailand,daar begin ik niet meer aan Fransjes,heb tervoren problemen gehad met mijn ex-vriendin om het huis te verkopen.
Misschien iets huren later,of dat ik terug een gezin heb,dan liggen de zaken anders om een huis te kopen.
Eventueel ergens aan Hua Hin of Cha aam?