Thailand zever-topic: Aan den toog

Lekker hoor, wij vanaf donderdag nog 7 weken >>> :vak02: ben er aan toe :beef:

Donderdag nog 2 weken :chin:>>>

nog even het zal rustig worden aan onze toog als wij allemaal in LOS zitten

Hoezo Dirk? In Thailand hebben ze ook internet hoor…
Laat ons dan maar weten hoe het er is. Ik weet nog niet of ik dit jaar ga, maar hou het thuisfront op de hoogte…:chin:

:chin:Ik kan nog niet zo goed over weg met de thailetters is lastig op toetsen borden aldaarlol2lol2lol2
Ik zal aan de achter blijfers denken
groetjes Fransjes

ja ik weet dat ze er ook internet hebben maar als ik daar ben zal ik hier toch zeker minder te vinden zijn als nu

:chin:Ga ik van de week in orde maken voor mensen die die kant nog op willen er waren nog meer plaatsen vrij.>>>

mischien wat voor georges kan hij en zijn nieuw lief weer samen zijn:cheer:

:chin:Ja hij had nog vrije dagen genoeg :vak02:

Vrije dagen of vrijersdagenlol2lol2lol2

Wij gaan eerst een 3tal dagen naar BKK dan dikke week naar Chiang Rai en dan een kleine week naar Chiang Mai ( 3 weken ) maar vanuit CEI kan misschien een oversteek naar Laos mogelijk we zien wel :chin:

:chin:Ik ga weer mijn bedje :slapen:op zoeken tot morgen :slapen:

Hier gaat weer lekker de 1 2 Call of andere sim in de iPhone en iPad 2 aangezien ik de eerste week in de Isaan ben ff voor die tijd uit vogelen of de eerst genoemde die ik afgelopen oktober gebruikte ook in de Isaan dekking heeft voor zorgeloos onbeperkt internet anders een ander provider.

Héhéhé Dirk, ik was blijkbaar een vette knipoog vergeten.
Geen zorgen, als ik zelf daar zit is de keuze tussen klavier en Shinga bij mij ook snel gemaakt.

Bij deze, op naar Mr Jameson…
Smakelijk, cheers en slaapwel

Ik ben wakker om half 5 en kan niet meer slapen?

Ik vertrek zo voor een paar dagen studiereis maar Duitsland. Binnenkort een biologieweekend in Zeeland en over twee weken vakantie!!! Heerlijk dat er al zoveel mensen in LOS zitten, ik leef mee. Wanneer komt Georges terug?

Goodmorning Holland and Belgium!
Het is weer zover,nog een uurtje en ik sla de hotelkamer achter me toe,tsja aan alles komt er een einde aan.
Nog een stukje eten,een lekkere massage en we kunnen de vlieger nemen naar Krungthep.
Ik voel me niet goed,terug naar de werkelijk,terug naar Belgie en terug gaan werken(zaterdag)bahhh!
Wat kan ik over deze reis zeggen,heel veel gezien maar niet alles,“wat is Thailand toch een groot land om door te reizen!!”
@Jenny:waar trek je naar toe in Duitsland,en hoe zit het met je nieuwe baan?(heb niet alles kunnen volgen op het Thailandforum)
groetjes:georges

helaas, nog geen nieuwe baan… ik wacht nog op de uitslag van gisteren, die van vorige week hebben gewoon niks laten horen! (niet netjes.) volgende week weer een gesprek, en zojuist ook weer een brief de deur uit gedaan. de tijd begint te dringen, ik wil toch wel binnen 1.5 week nieuw werk.

ik ga zo naar Koblenz en Trier. het is een studiereis, en we gaan onder andere tuin- en groenprojecten bekijken.

goede reis!

:chin:George goeie reis terug naar huis? :crybaby::wub::crybaby:Je zal zal je nieuwe liefde wel doen missen snel sparen voor een nieuw ticket:idea:
groetjes fransjes

begrijp dat george onderweg is naar huis?

hoop dat je een leuke tijd hebt gehad in LOS

snel cursus rugzak inpakken

[YOUTUBE][ame]- YouTube