Thailand zever-topic: Aan den toog

ja Georges hier ben ik het ook mee eens laat de datum maar weten kunnen we alvast gaan sparen
(of gaan we nu toch iets te snel)

maar het is goed te lezen dat je het zo goed naar je zin hebt daar jammer dat je alweer bijna terug moet naar het regenachtige belgie
maar zoals fleurtje al aangaf de spoorwegen wachten op je nu liggen de rails maar kris kras door elkaar

wederom veel succes :thumbsup:

@Jelle ik zie dat ge weer achter de toog staat ik zou zeggen doe mij eens een lekkere chang en geef de rest ook maar wat ben net over de 2000 posts heen gegaan lol2

:chin:Dirk jij gaat eer daags toch ook weer>>> naar Thailand koffers algepakt:vak02:

Voila!

@ jelle thanks

@ fransjes dat is pas 22 juli duurt nog ruim een maand (veel te lang), dus rugzak is nog leeg, ik zal een dezer dagen toch maar eens gaan bedenken waar ik allemaal heen wil gaan deze keer

Sorry maar nu laat ik jullie even alleen: Top Gear op tv…:cheer:

:chin:veel plezier wij maken de koelkast wel leeg onder tussenlol2lol2lol2

:chin:Ik ga doe graag wel eens een dagje vissen met mijn Thaise vrienden drankje en hapje er bij en in de avond een zelf gebakken visje op het vuur verser kan bijna niet lekker wat rijst en groentes er bij heerlijk.:vak02:

goed idee ik zal eens kijken of er nog lekkere hapjes inliggen

of samen met ze naar de markt en dan 's avonds de bbq aan

:chin:Ja het water loopt me nu al in de mond
was ook nog even wezen kijken voor tickets naar bkk in juli van af fra zijn er soms nog wel tickets tussen de 700en 750 euro treinticket er bij zoeken dan zie ik me ook nog wel rond die tijd in Thailand:vak02:

:chin:Ik ga nu mij bedje op zoeken :slapen::vak02::slapen::cheer::slapen:tot morgen

weltrusten:slapen:

wie weet doen we binnekort nog wel een lekkere koude chang in LOS

FF piepen aan den toog,vandaag naar Mae rim geweest ,orcideeenfarm,snakefarm alsook een tochtje(sorry mensen)met de olifant gedaan.
Ben nu in de hotelkamer,over 20minutjes als mijn vriendin haar ā€œhaar heeft gekamtā€ zijn we weg naar een japanese restaurant dicht bij de nightmarket.
groetjes:georges.

Iets meer klasse dan Mac Donalds lol2

:chin:hallo ik ben weer in het noorden van Nederland voor de laatste verplichtingen en alles volgens plan verloopt nog 4 weekende en ik zit in het vliegtuig naar BANGKOK :dag::cheer::dag:

of de pizzahut

je hebt dan toch de reis geboekt? incl treintickets? ik ga vrijdag over 4 weken >>> naar LOS nog 31 dagen:cheer: