2x hetzelfde was niet de bedoeling sorry
haha, helaas, geen prijzen! (ik ben WWZ niet ;))
ik zal straks de link posten als ik klaar ben, kun je lekker spelen…
voor de liefhebbers ![]()
Laat maar komen jenny , iets anders dan LOS kan geen kwaad !!:cheer:
goodmorning!
Na veel horden en stoten ben ik gisteravond eindelijk in Chiangmai geraakt.(was de weg kwijt gespeeld,verkeerde afslag genomen)
Ben nu lekker ontbijten(American breakfest)daarna gaan we richting Doi Suthep,want mijn vriendin heeft deze tempel nog nooit gezien.
groetjes:georges.
Heel mooi gedaan Jenny ! Heb het eens uitgeprobeerd, amaai het resultaat viel niet mee :mad:
Is wel zeer leerrijk en je zal er veel werk aan gehad hebben. Dankjewel !
Nu maar hopen dat de leerlingen wel goed scoren. Maar die hebben het hoofdstuk net gehad, dan is het makkelijker :kus:
:chin:goede morgen
Jenny al iets gehoord over je nieuwe Baan:vak01: trouwens ziet er leuk die bingo
Georges vermaakt zich ook wel:wub: hoef ik me ook geen zorgen om te make
alleen Dave heb ik weinig van vernomen dit weekend:was:?
fijne maandag een ieder
Ik zou vrijdag gebeld worden… Nog niks gehoord! Ik was het eigenlijk vergeten…
Morgen weer een gesprek, duimen maar weer!
Goed dat George zich vermaakt, misschien kan ik nu wel z’n trouwfotograaf worden ;);)![]()
:chin:Ik wil ook wel Getuige worden tijdens hetsmkiek huwelijk :wub:wij leven tenslotte intens mee met Georges
:cheer:Feestje is altijd welkom:cheer:
Is de trouw in Thailand ? Ik wil ook wel mee … Er zal nog wel een jobke overschieten voor mij ook zeker…
Hij heeft het er naar zijn zin, en dat is het voornaamste. Mag wel na alles wat hij meegemaakt heeft.
:chin:Helemaal mee eens :zon02: er zijn toch 2 getuige nodig dus dat komt wel goed of lopen wij nu iets te hard van stapel?
fijne dag verder.
Zou je denken ??? Met Georges weet je nooit lol2lol2
Moest ik het geld hebben,waarom niet 2 getuigen uit mijn vriendenkring hier op het Thailandforum!
In iedergeval,ik heb me al goed geamuseerd in Thailand,geen stresstoestanden.
Met de mentaliteit kom ik er vandaag niet dan is het voor s’anderdaags!!
groetjes,ga nu naar de avondmarkt met mijn “lief”!daarna na de pizzahut!!
je gaat thais etenlol2lol2
Tof dat je het naar je zin hebt, Georges!
Nog twee maanden en wij vertrekken ook weer. 'k Heb er serieus veel goesting in!
Deze keer gaan we weer beginnen in Bkk voor een dag of 5, dan weer richting Chiang Rai -hier deze keer ook met de brommer rondcruisen- en dan de Isaan in: ik dacht om via Khon Kaen en Udon Thani naar Nong Kai the reizen en dan via Sakhon Nathon naar Trang te gaan om daar op Ko Chang nog even uit te blazen. Als ik nu genoeg kan sparen zou ik eventueel nog een maandje langer blijven (Marie moet spijtig genoeg weer naar huis na één maand). In dat geval zou ik even de grens durven overgaan om Laos en Cambodja ook even te ontdekken.
:chin:Even Cambodja doen daar doe je dat land echt te kort mee Er is daar zeker ook heel veel tebeleven en te zien
groetjes Fransjes:wereld:
Tjah, spijtig genoeg kan ik geen twee maanden extra blijven… Maar die ‘even’ was maar figure of speech, hoor… ![]()
:chin:Een week met een bezoek angkor wat dat is zeker dan wel een optie
Het zijn 2 heel verschillende landen Thailand en Cambodja dat is niet in woorden uit tedrukken maar moet eens ervaren alvast veel voor pret toegewenst met het uit werken van de plannen.
Fransjes
:chin:Als je een datum hebt spaar ik al vast voor de ticket>>> een feestje daar houd ik wel van:cheer: