Thailand zever-topic: Aan den toog

Hehe, der stond vandaag ne flik op een kruispunt in CHiang Mai het verkeer te leiden… nuja, leiden… De verkeerslichten waren gewoon normaal aant werken en er was helemaal geen reden waarom diene mens daar stond! Het leek bijna alsof het een flauwe grappenmaker was die even een politie-uniform had aangetrokken! Toen het groen werd stond hij nog ff te midden van de straat en moest hij nog vlug naar de kant lopen ook :smiley:
TIT (This Is Thailand)
:smiley:

Héhé, Georges heeft het naar zin in Thailand. Wie weet wanneer zien we die nog terug !:hihi: En intussen zijn ze bij de spoorwegen maar aan het sukkelen …

:chin:Toch snel een drankje aan de toog en dan onder de wol:slapen:

:chin:Hallo toch maar de toog open maken vandaag kijken:lol: of er nog meer gasten aanschuiven het weekend is zo goed als begonnen
groetjes Fransjes

bedankt voor het openen van de toog vandaag, wel erg rustig hier ik pak maar een lekkere chang en zet wat muziek ik doe de cd “songs in the key of life” van stevie wonder maar eens in de speler ff leker genieten van deze oude maestro

Stevie is een mooi artiest …

Ff welterusten zeggen!

Ik zou vandaag horen of ik een nieuwe baan zou hebben, maar helaas niks gehoord… Wachten maar weer, ik hoop dat het lukt voor de vakantie.

Geen nieuws is goed nieuws zie het maar positief :wereld:

:chin:Goede morgen het is hier in Brabant (NL)maar nat en guur hoop dat het later op de dag wat op klaart verder iemand nog wat leuke plannen voor het weekend?

Brabant ( BE ) droog , bewolkt en zeer winderig …bbrrrrr maar we staan weer klaar in de zaak en tellen af nog 20 d …en :dag: >>>

Kom ff piepen hier aan den toog,verblijf momenteel in Korat.
Morgenvroeg vertrek ik naar Cnx voor 2 dagen.
Nog een mooie weekend aan iedereen toegewenst!
georges

:chin:Ben je nu weer alleen of nog steeds met je nieuwe :wub:vlam:wub:en is het nog gelukt met je ticket om teverlengen?
verder ook een heerlijk weekend:cheer::kus::cheer:

In de rapte een antwoord geven:Ja ik ben nog met de zelfde Fransjes.
Weet niet ofdat er een gevolg gaat komen in September?
Het is wel een lief meisje,maar soms kan ze nogal “bazig” overkomen.
Als ik op mijn laptop bezig ben,krijg ik de wind van achtere van haar!
Voor de rest ben ik wel tevreden over andere (hmmm!!)prestaties zullen we maar zeggen!lol2
Neen ik heb geinformeerd bij de luchtvaartmaatschappij,kan sppijtig genoeg mijn ticket niet aanpassen!!:crybaby:
Nu moet ik stoppen;moet dringend naar de wc!

:chin:En je terug vlucht afzeggen en een enkel reis boeken is dat ook geen optie?>>>
Misschien is je meisje:wub: gewoon jaloers om dat je steeds achter de computer zit en wil zij graag :wub:die aandacht die aan je computer:wub: besteed:wub:
Ze gaat tenslotte wel met je overal na toe dus vertrouwt ze jouw ook isaan meisjes gaan niet zo snel lang weg met een Farang in haar eigen omgeving.

:chin:Goeie morgen snel een broodje en een kop koffie en kan er weer tegen vandaag
weer iemand hoe het weer nu is in Centraal Thailand is er al water over last?

:chin:Goeie morgen snel een broodje en een kop koffie en kan er weer tegen vandaag
weet iemand hoe het weer nu is in Centraal Thailand is er al water over last?

goede morgen!

ik ben bezig met het maken van een bingospel. iemand interesse? heeft echter niks met thailand te maken…

Ik vermoed dat je “de wind van voren” bedoeld, Georges…lol2lol2lol2 Of heeft het toch te maken met die dringende trip naar de wc…? lol2 :wink:

:chin:ja dat heb ik wel vertel maar iets meer wat je van plan bent
groetjes Fransjes
zijn er ook mooie prijzen mee te winnenlol2

een kookcursus voor de zondag

https://www.youtube.com/watch?v=[ame]http://www.youtube.com/watch?v=GNKMarYVVKk[/ame]