En Frans nog wat gewonnen???
:chin:ja ik heb de helft van mijn lot weer terug volgende keer beter:question:
Tis erg rustig aan de toog…je kan merken dat Georges er niet is ![]()
Voor mij nog 3 weekjes :dag:
Ik ben net thuis van een weekje veldwerk en een paar dagen duiken. Nu weer aan het werk. Volgende week studiereis naar Duitsland, de tijd vliegt.
Voor mij nog 2,5 week :dag:, de tijd gaat veel te langzaam ![]()
:chin:Goede morgen Dave 2,5 halve week is zo voor bij voor je het weet zit je lekker in het Vliegtuig>>> en wordt je wakker in THAILAND en ruik je weer de hectiek van Bangkok :dag:
:chin:Jenny jij natuurlijk ook een fijne tijd in Thailand toe gewenst
Groetjes Fransjes
Ik vlieg heel snel door naar Indonesië. Maar ik vind het gewoon leuk om af en toe met jullie mee te babbelen en mee af te tellen
Ook meld ik niet vaak iets in de toog, en heb ik het te druk voor lunch en bier, jullie zijn gewoon gezellig!
ik moet nog 37 nachtjes slapen voor ik weer naar thailand ga >>>, lijkt ver maar zijn aan vrijdag nog maar 5 weekjes :cheer::cheer:
Wat een heerlijk vooruitzicht toch voor jullie!! Zelf moet ik nog even wachten tot april 2012 … Ik wens jullie allen alvast heel veel plezier!!
die paar duiken kwamen wel goed uit om de modder weg te spoelen denk ik lol2
:chin:Een lotto biljet kopen en kans maken op de hoofd prijs kan je dit jaar misschien nog wel gaan.>>>
waar ga je deze keer in indonesië naar toe Jenny?
Ik ga naar noord Sumatra, en naar Bali. Misschien komt er nog meer bij, maar dat zie ik daar wel ![]()
:chin:Hallo,ik zie dat er vandaag veel te doen was op het Thailand Forum is leuk om dit weer eens mee te maken
nu nog lekker een drankje en een hapje en dan op tijd naar bed:slapen:
Indonesie…zucht…ook daar wil ik nog eens naar terug. Indonesie was mijn eerste kennismaking met Azie tijdens een korte 10-daagse studiereis van Garuda. Sinds die eerste ontmoeting ben ik verliefd op Azie. Vooral Noord-Sulawesi (Minahasa) vond ik helemaal geweldig !
Mocht ik ooit weer eens die kant op gaan, dan kom ik zeker ff wat info aan je vragen Jenny !
Hoi Dave,ben nog wakker mijn vriendin is een douche aan het nemen,dus ik heb nog ff tijd voordat…we gaan slapen hmmmm.
Zeg iets anders,laat Jordanian airlines toe dat ik mijn ticket (terugreis) verander??
groetjes georges!
ps:mene laatste singha heb ik ontstopt!!moet het daarna doen met softdrinks!(dat’s wat minder!)
Georges, is er geen 7/11 in de buurt voor nog een koud Singha’tje ???
Ik weet niet precies wat voor ticket je hebt…goedkoopste tickets hebben natuurlijk over het algemeen de strengste voorwaarden.
Anders kan je je e-ticket wel even mailen naar me, dan kan ik morgen ff kijken als ik op werk ben.
ja ongeveer 70meter van het hotel,maar dan moet ik me weeral aankleden,en ik heb er al een paar op.Maar echt Dave,het smaakt!! we zijn daarstraks nog naar een party geweest in khon kaen(kaen inn hotel)lekker geamuseerd veel gedronken,heb mijn motor daar achter gelaten.(vermits we morgen toch richting Khon kaen gaan)we zijn met een prive wagen terug gebracht naar Nong kai.wat een lange rit zeg!
Nu zal het is nakijken mijn ticket en wel ff doormailen …mijn vriendin komt uit de badkamer,ze is niet opgetogen omdat ik weeral achter de computer zit! ok moet nu dringend gaan Dave!
:chin:Is ook niet netjes Georges heb je bezoek:wub: en dan alweer achter de computer maar de andere kant wij zijn wel weer nieuwsgierig wat jij allemaal uit spookt in Thailandlol2smkieklol2
ps hoop dat je ticket kan verlengen.