Thailand zever-topic: Aan den toog

OK , ik ruim de boel hier op en effen dweilen ,muziekje en thai rhum mmmmm…dromen , nog amper 4 weken en >>> to LOS :chin:

:chin:Leuk te horen dat Georges zich goed vermaakt geniet er maar lekker van voor je het weet zit je weer in Belgie dus:cheer::zon02::cheer::zon02::cheer::zon02: blijf voor al genieten.:wub:

:chin:Georges fijn te horen dat je je vermaakt blijf voor al :cheer::zon02::cheer:genieten :wub:voor je het weet sta je weer in Belgie :crybaby:

:chin:Dave jij ook succes met de laatste voorbereidingen:wereld:

:chin:Het is weer de 10 de van de maand Staatslot dag wie weet:cheer::mad:
een aan vulling op mijn zakgeld voor Thailand zal wel lekker zijn.

Inderdaad niks mis mee maar heb toch liever dry squid,prawns,springrol of een andere heerlijkheid uit LOS:biggrin:

Ik help het je hopen Frans!

:chin:Het lange weekend is weer begonnen heerlijk fijn Pinkster weekend een ieder

Ja, heerlijk zo’n langweekend…hoop alleen wel dat het nog wat beter weer wordt, want vandaag was nou niet echt geweldig…

Hoy vrienden,ben juist in mijn hotelkamer beland,heb iemand gevonden om het weekend door te brengen.
Momenteel bevind ik me in het mooie hotel genaamd Ploy Palace in Mukdahan.
In de vooravond ben ik ff naar de indochine market vlak aan de mekong river geweest.alsook heb ik iemand leren kennen in een “karaoke bar”!haar naam = way echt bloedmooi maar spijtig genoeg zal ik mijn beste Thais moeten bovenhalen want ze spreekt spijtigenoeg geen engels!
Oki doki vrienden,ga er nu invliegen,er staan nog een paar singhaatjes in de koelkast.
Maak er nog een gezellig weekend van in Belgie en offcours in Nederland!
Tot volgende week!
georges.

:chin:Goeie morgen kan de slaap niet goed pakken denk kijk even aan de toog een slaap mutsje pakken en dan maar weer gaan :slapen:slapen:slapen:

Georges, bodylanguage is universal…daar heb je geen Engels voor nodig lol2

:chin:Ha die georges volgens mij zit er al weer een week van je vakantie er op gaat wel snel voorbij
groetjes Fransjes

:chin:Eerste Pinkster dag hier in het noorden van Nederland Schijnt de zon volop
Iemand nog een leuk idee voor vandaag
Groetjes Fransjes:vak02:

Helaas…het zonnetje is hier alweer achter de wolken verdwenen. Geniet er nog maar even van Fransjes, want de wolken komen nu vast jouw kant op !

:chin:Toch even achter een computer even kijken aan de toog maar zie dat het rustig is.

:chin:Is wel heel rustig aan de toog geweest wat zullen onze vaste gastten dan wel hebben gedaan vandaag?:slapen::cheer:lol2:vak02:Ik weet het niet.

Zaak was dicht , geen veiling in NL !
Heb wat in de tuin en serre gewerkt , lekker vroeg aan tafel en nu in de luie zetel mmmm…
Nog drie weken 55555555>>>to LOS

:chin:Goede morgen mensen die gaan werken het is Dinsdag geen Maandag even wennen naar een lang weekend.

Pfff het is niet erg om te wennen aan die lange weekenden maar wel om het maandag gevoel te hebben op de dinsdag hahaha