Thailand zever-topic: Aan den toog

Ik zet regelmatig thaise hapjes neer wanneer zet er iemand eens hollandse snacks neer geeft voorbeeldn bittergarni frikandel kroket patatje met/oorlog/pinda

:chin:Goede avond Baco nog een paar weken dan ben ik ook weer in Thailand lekker weer in mijn vertrouwde omgeving

Mmmm net me overheerlijke Pad Thai naar binnen! Maar altijd ruimte voor een lekkere snack haha

1 like

mmmm smaakt heel goed rik072 doet m’n hollandse hart weer ff sneller kloppen

:chin:Ja Rik een vette hap niks mis mee en dan lekker weg spoelen met een Fles Chang Bier jammie jammie

Geef baco die Hollandse bende maar… Doe mij maar een Thais hapje…

dave verandering van spijs doet…

weet zeker dat als je een tijd in bkk zit je af en toe kwijlt bij de gedachte aan die hollandse bende lol2lol2

hoe gaat het met je visum aanvraag

Ben ff online op het Thailandforum,kan niet slapen van de muggen.!
Ben ondertussen beland in Buriram graakt met de motor,straks ga ik richting Mukdahan aan de mekong river ga er nog een paar vrienden opzoeken.
groetjes en tot horens!!
georges

Ha Georges,

Goed om weer van je te horen ! Weer lekker in de Isan dus ! Hoe is het om weer ā€˜thuis’ te zijn ?
Maar hoezo kan je niet slapen van de muggen dan ? Slaap je buiten ofzo :wink: ?

Georges, laatste Belgisch/Nederlandse voetbalnieuws: Preudhomme gaat Twente waarschijnlijk alweer na 1 jaar verlaten voor een club in Saoedi-Arabie…

Hoi Dave!! verblijf momenteel in Buriram in het Chris Walker Guest House!!mijn kamer is vergeven van de muggen mijn airco werkt niet,zal blij zijn dat ik straks hierbuiten ben.
Hoe staat het met je voorbereidingen? het zal gaan korte voor jou hƩ Dave!
IK zal je komen bezoeken in september,dan ben je al wat gesseteld in je nieuwe omgeving!
ZAl op tijd een mailtje sturen,kunnen we afspreken waar we elkaar kunnen ontmoeten.
groetjes en tot horens!
georges.
Ps:Dave kan je mijn peiling ff aanpassen heb in mijn tekst 2x eten en drinken vermeld kan het zelf niet meer aanpassen,heb geen moderator rechten meer op het Thailandforum!!
bedankt bij voorbaat.
georges.

De voorbereidingen gaan goed Georges. Afgelopen woensdag sleutels van m’n huisje ingeleverd dus woon nu weer bij m’n ouders.
Volgende week visum aanvragen en dan ben ik eigenlijk klaar voor vertrek. Gaat nu hard…is al bijna zo ver.

Voor jou gelukkig alweer bijna tijd om op te staan, kan je lekker weer naar buiten. Geniet lekker van je vakantie ! Wanneer vlieg je nu eigenlijk weer terug ??

ha ha ha !! het moet weeral lukken zekering kapot zit in de donker.ff nog een singaatje opendoen het is benauwd op de kamer!mijne laptop begint ook kuren de krijgen(weet van de warmte!)
Ik vertrek terug den 23juni!
Dave je email adres voor thailand blijft dat dezelfde???
Dave:kan je mijn tekst van de peiling ff aanpassen? heb 2x vermeld eten en drinken,kan het zelf niet aanpassen(had maar 10minuten tijd!!)

Hahaha, neem jij maar een lekker koud Singha’tje om half 5 's ochtends…goed begin van de dag… :wink:

Ja, als ik tijd in Thailand zit, ga ik het wel missen denk ik…lekker kroketje op z’n tijd is niet vervelend…

Visum ga ik na het weekend regelen…hou je op de hoogte !

Ik zie het maar 1x staan !?!?

E-mailadres blijft idd gewoon hetzelfde !

Ga nu nog 2uurtjes slapen,moet op tijd vertrekken heb een lange tocht voor de boeg Dave!ga via Ubon richting Mukdahan stop nog ff in Sisaket om te lunchen en daarna opsakee! vanavond ga ik er invliegen.

FF mijn tekst bekijken Dave!! had 2x vermeld eten en drinken!Zie ik ze vliegen(de muggen)ha ha h a???
Nu kruip ik er in,kan mijn ogen niet openhouden!!wwz is verslavend!! ha h ah a!! slaap lekker Dave en zoete dromen over Singaatjes!!lol2

HIER DAVE!
Wat vinden jullie van de backpackersstraat ā€œKao san roadā€??
Kao San Road,wordt jaarlijks bezocht door tienduizende mensen van over de hele wereld.
In deze beroemde straat in hartje Bangkok kan men goedkope guesthouses vinden,massageparlors,eten drinken,eetkraampjes,allerlei soorten muziek beluisteren,lekker eten en drinken alsook verbroederen en ervaringen uitdelen met andere nationaliteiten van over heel de wereld!
Wat vinden jullie van Kao San Road,te druk? ter commerciel? te lawaaierig?
Stem hierboven in de peiling,hieronder kan je eventueel u stemgedrag uitleggen!
groetjes:Georges uit Buriram!

Ik zie het nu liu…Georges zegt ook duidelijk ā€˜in de tekst van de peiling’…tis al laat he…ben niet helemaal wakker meer :wink:
Pas het wel ff aan :slight_smile: