Thailand zever-topic: Aan den toog

Hoi vrienden ben een uurtje geleden aangekomen in Suvarnabhumi,de vlucht was heel goed verlopen.Goede zitplaatsen in de economie, goede persoonlijke entertainment systeem. Crew aardig en beleefd. Eten uitstekend en heel veel beenruimte.Dus kan alleen maar Royal Jordanian aanbevelen aan de mensen.
Nu moet ik nog 21/2 uur wachten op mijn vlucht met Air Asian naar Ubon Ratchathani.(18:50pm)
Ga nu een stukje eten in de food court en daarna nog een paar sigaretten roken.
Tot horens
greetings from the land off smile!
georges

ik vertrek zo voor een week veldwerk naar Zeeland. gezien de weersvoorspellen verwacht ik modder…

Nog 1 maand en 1 dag voordat ik naar Thailand vertrek. Jippie!

Welkom thuis Georges !!! Goed om te horen dat je weer veilig bent aangekomen ! Veel plezier en laat af en toe eens wat van je horen !

Jenny, succes in Zeeland ! Hopelijk wordt het weer toch nog wat beter !

:chin:Fijn te horen dat alles deze keer wel vlot verloopt Sanook volop
ik krijg meer en meer heimwee:wub:
Groetjes Fransjes:cheer:

Op welke dag mag je vertrekken richting Thailand Jenny? Met welke maatschappij?

:chin:Goede avond hier in Brabant viel het weer wel mee vandaag toch veel buiten geweest :zon02:

Brabant (BE) regen het zacht !:chin:

Stuur eens wat door naar Gent Liu, hier hebben we nog niets gekregen !

komen net terug van resto …gedaan ermee alleen nog mist …nat op warme bodem …

he getver het betrekt hier een beetje :mad:

lol2lol2 mag jij klagen Baco? Hoe is het op het mooie eiland al een beetje drukker?

:chin:goeie morgen de werk week is al weer gestart nog een paar weekjes dan zit deze klus er ook weer op.

We hebben genoeg regen gehad dacht ik zo
nog niet echt drukker helaas

Dat is wel waar ja… Hopen dat het weer een beetje aantrekt met de toeristen.

Beste Thailand liefhebbers!

Paar weken terug vroeg ik op dit forum hoe het was met het weer in zuid Thailand. Inmiddels al weer bijna een week terug en hier een kort verslag.

De eerste nacht verbleef ik na de vlucht in Phuket town, helaas was er niets te beleven daarna voor 3 nachten naar Patong gegaan. Ik heb deze plek echt als bezienswaardigheid gezien. Op Patong spoelde het af en toe stevig een uurtje. Daarna naar Koh Phi Phi gegaan voor 3 nachten. Ik kan dit eiland echt aanraden. het was een groot feest. Ik heb hier ook een snorkel tour gedaan en ben alle bijzondere stranden afgeweest. Het regende hier ook af en toe stevig. Naar dit eiland wil ik ooit nog wel eens terug komen.

Daarna 2 nachten Koh Lanta gedaan in een resort, puur om uit te slapen en lekker bij het zwembad en strand gezeten. Na Koh Lanta naar Railey beach geweest. Ook hier 2 nachten gezeten en een kayak tour gemaakt. Krabi town was de laatste bestemming in het zuiden. Hier is ook niets te beleven. ik vloog daarna voor 2000 baht met Air Asia naar BKK (best een duur ticket ja, maar wel lekker ontspannend). Ik eindigde me reis met 2 nachten Bangkok in hotel Sleep With Inn. Iedereen met een groter budget kan ik dit hotel aanraden. Ik betaalde ongeveer 20 euro per nacht maar kreeg een kamer voor bijna 30 euro per nacht.

Overal in het zuiden heb ik kunnen afdingen op de hotel overnachtingen. Het is nu laagseizoen.

Groeten Niels en wie weet vraag ik in de toekomst weer eens advies.

Goed om te horen dat het je zo enorm goed bevallen is Niels! Weer een Thailand verslaafde erbij denk ik hahaha

:chin:De werkdag zit er weerop nog 4 tegaan en het is weer weekend iemand nog iets leuks mee gemaakt vandaag ?

buiten het feit dat de eerste werkdag er nu op zit weinig leuks meegemaakt, was maar een regenachtige dag

:chin:Wat was het toch een heerlijk weer in de middag hier in eindhoven en omgeving
zie dat het maar rustig was aan de toog vandaag

:chin:Wat een rust aan de toog is het bier niet goed of zijn het de hapjes
of is iedereen naar elders vertrokken?