Vergeten hoe kan dat nu dan zit je in het zelfde schuitje als de oostenrijkers nu, die Duitsers zijn link totdat het fluitsignaal heeft geklonken.
Weet iemand van jullie toevallig hoe laat het koninklijk paleis in BKK dicht gaat voor bezoekers?
Ik kom volgende maand ergens begin van de middag in BKK aan, en zou het liefst meteen wat gaan doen in plaats van in bed liggen en een jetlag hebben ![]()
08.00-16.00 ,Lieve Jenny!!
Hmmm, google zeg 15.30⦠Misschien toch maar slapen na aankomst, want als het paleis zo vroeg dicht gaat wordt het gekkenwerk.
Daās al iets later dan ik zelf gevonden had ![]()
Iemand een idee wat leuk is om te doen tijdens een namiddag in BKK? (Niet te actief, zo goed slaap ik nu ook weer niet in het vliegtuig.)
Slapen ?!?!! Nee joh eerst lekker opfrissen in het hotel en dan een uitgebreide massage nemen met aansluitend een facial treatment ben je weer helemaal toppie :beef:.
goede reis he Georges :vak01: en veel geluk :wub: Ik duim voor je
:chin:Georges is onderweg naar:cheer::wub::cheer:maar het weer valt hier ook niet tegen :zon02:30 graden dat is ook genieten.
Hoi vrienden heb nog een kwartiertje voordat ik de deur achter me toe trek!
Juist nog ff gescheckt:reispas,centjes en mijn pillekes tegen de vliegangst.
Heb vannacht niet veel geslapen,dus ben niet uitgeslapen,zal mijn schade wel inhalen op de vlieger!!
Jenny,je kunt misschien een boottochtje maken met de riverexpress boot(frisse neus halen,kost je maar 13bathjes)je doet er van de ene kant van Bangkok tot Nonthabury ongeveer 11/15uur over.:dag:
Georges, ik zie dat je nog online bent, amuzeer je hƩ ! Ik wens je een prettig verblijf toe in dat mooie land.
Misschien een bezoekje aan het Jim Thompson House ?
Daās wellicht een goede! Ik heb er al eerder naar toe willen gaan, maar het is er nooit van gekomen.
Gewoon met de riverbus gaan en het landschap voorbij laten komen is ook een leuk idee. Het deel van het centrum naar de eindhalte heb ik vaak gezien op weg naar de gevangenis, de andere kant ben ik zelden op geweest.
:chin:Dave wil het al vlotten met de vloerbedekking?
Ja, grootste deel is eruitā¦morgen laatste stukje afmaken. Mss nog 1,5 a 2 uur en dan ben ik wel klaar. Woensdag sleutel inleveren dus ga het allemaal wel redden.
Tijd vliegt echt voorbijā¦vandaag over 4 weken is het al zoverā¦
:chin:Ja 4 weken zijn zo voorbij als het een beetje mee zit ga ik ook rond die tijd die kant weer op >>>
Fijn weekend Iedereen ik weet niet of we het hier droog houden de lucht begint steeds meer tebetrekken .:storm:![]()
:chin:De lucht is toch weer helemaal op geklaard:zon02:dus ga ik vanavond lekker plaats nemen op een terrasje
alles goed hier kom ff lunchen
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRGo-Rf58x1TbqV654_eS3XhDfgXpMfGQvXyiiFJGroqz5tw1qG
Ik lunch wel met je mee baco ! Zoān hele vis is veel te veel voor jou alleenā¦
Gisteravond Brazilie-Nederland gekekenā¦was weinig aan om eerlijk te zijn. Hier nu bewolkt en regenā¦niet zulk prachtig weer als gisteren dus ![]()
eet maar mee maar we hebben wel wat nodig om onze mond te blussen het is vrij pittig, is nl keng som