ik moetnog iets langer aftellen georges, dat spannende gevoel heb ik nog niet hoor:vak01:
Zijn er nog dingen die ik moet bezichtigen in de Isan? alle reacties zijn welkom!!
Nog een maand en 3 dagen tot mijn vakantie ![]()
Volgende week eerst veldwerkweek van mijn studie. Lekker een weekje plantjes en beestjes kijken en in de modder slepen. En aangezien het gaan regenen ga ik extra modder krijgen!
voor mij nog 7 weken tot ik weer naar thailand kan, een weekje in de modder … er zijn mensen die daar voor moeten betalen (modderbad):cheer:
Pffff…dat viel echt vies tegen !! Zat zwaar goed vastgelijmd. Had gehoopt gisteren alles te doen, maar verder dan de slaapkamer ben ik niet gekomen. Morgenochtend aan de woonkamer beginnen…nog 2x zoveel dan de slaapkamer ![]()
Met dat weer was het idd alvast goed wennen aan de Thaise temperatuur…
Vanavond avondje relaxen en morgen weer hard aan de slag…nu ook spierpijn…![]()
:chin:Georges een goede reis toegewenst >>>
Dave succes met de vloerbedekking idee per meter een flesje bier heb je iets om naar uit tekijken .
Bedankt Fransjes!Als ik tijd heb zal ik af en toe iets posten op het Thailandforum.
In iedergeval zal vannacht niet veel slapen,ben alleen maar gefocust op mijn vlucht en al wat erbij hoort(trein,wachten om in te checken etc…)
Vooral de vrouwen maar dat kunnen we wel aan George overlaten, maar niet verliefd worden hoor pas op lol2
Slapen doe je op het vliegtuig Georges, tijd genoeg !:slapen: Geniet van je verblijf ginder, maar dat zal wel geen probleem zijn zeker. Een goeie vlucht en een prettige vakantie maatje.>>>:vak02::vak01:en zoek u een jonge, een knappe, een brave, een vriendelijke vriendin uit , moet niet zo moeilijk zijn toch ?lol2lol2
Nogmaals veel plezier Georges !! Maar gaat ongetwijfeld goedkomen !!!
Een hele fijne vakantie George! Geniet er maar lekker van. Gr. Rik
Hoi Jan,zal zeker je raad opvolgen!!lol2
Ben momenteel de match Belgie&turkije aan het volgen (vind het een saaie boel van de Belgen)
Oja de stand halftime=1-1
Hoi George,
Schakelde even voorbij toen Verthongen op een haar na naast kopte, in mijn tijd…ik kan het allemaal volgen zoveel kanalen op me UPC box dat ik nu maar weer achter de laptop ben gekropen omdat er niets leuks of interessant is dan behalve TOPGEAR op Veronica.
Have a GOOD time George :cheer:.
Bedankt Jan,misschien overschakelen naar ard Oostenrijk&Duitsland(1-1) echt een boeiende match om te volgen Jan!!
Een Hollander die kijkt naar Duitsers en Oostenrijkers, George toch.
@ Georges: als de rode duivels ook al een penalty missen wordt het wel erg lastig
Ben mijn centjes kwijt,arm Belgie!
het zal weeral voor de volgende keer zijn vrees ik!
Was het al vergeten Jan,de haatliefde verhouding tussen bijde landen.lol2
En weeral in de laatste minuut winnen de duitsers de match(89min:1-2)
Georges ik ga de computer uitschakelen en zal hem waarschijnlijk niet meer aanzetten voordat jij in het >>> zit, een goede reis gewenst en veel plezier in LOS:vak01:
Bedankt Dirk,ik zal aan jou denken,elke keer als ik een flesje Singhaa bestel!!lol2