Thailand zever-topic: Aan den toog

niet zeuren dadelijk heb je meer zonnig weer dat je lief islol2

Inderdaad, niet zeuren! We moeten wel positief blijven op dit forum :slight_smile:

Helemaal mee eens Jenny !! Mij zal je niks negatiefs meer horen zeggen !

Hollander altijd wat te zeiken lol2

Ja ikke!!lol2lol2 zal het er is goed inwrijven!! morgen “ribberdebie”!! ha ha ha !!
vandaag doe ik helemaal niets,vanavond de voetbal match Belgie&turkije zien op de buis met een lekkere kriek.

Op welke zender wordt het uitgezonden Georges ???

IK denk op de openbare zender,canvas (het 2 de kanaal van de Belgische omroep!!)
Wat denk je Dave,Belgie winnen?

@ Georges: helaas nog geen werk :frowning:

Das mooi, dan ga ik denk ik wel ff kijken !
Denk dat het 2-2 wordt…

Heb je een mailtje gestuurd Jenny!!

Jaja, zorg maar dat je uitgerust bent voor je vertrek Georges ! Wanneer en waar vertrekt je vlucht ?>>>

Ik dacht dat mijn vliegtuig vertrekt om 15:15pm vanuit Zaventem!
Heb terug zin in om naar Thailand te reizen en er is goed in te vliegen!!lol2

nou een gelijk spel?dan mogen de Belgen er een kruis overmaken om nog barragematchen te spelen!!
Zeg wat gaan de Nederlanders doen tegen Brazilie?:dag:

Hmmm…Nederland mist een aantal toppers en Brazilie is volgens mij in voorbereiding op de Copa America…denk dan ook dat Brazilie wel wint… Maar ach, deze wedstrijd mag Brazilie best winnen…

Denk dat ik je redenering ga volgen Dave en wat centjes op Brazilie zetten!!
Jenny,heb je mijn mailtje al ontvangen betreffende de gevangenissen in Bkk?

Ik zie dat werelwijzer redactie ook op het Thailandforum is,mooi dan vraag ik heel vriendelijk om mij een pmtje te sturen ivb:…wat ik vanmorgend heb verstuurd.
gegroet:georges.

Heb mijn mail niet gelezen Georges. Ben even aan het werk :wink:

nog maar 24 uur en 20 minuten en Georges vertrekt weer naar LOS

@ Dave,ben je hier een beetje aan het bijkomen van het vloerbedekking verwijderen in je appartement? wel goede temperaturen omdat te doen kan je alvast een beetje wennen aan werken in de tropen lol2

Heb daarjuist mijn reiskoffer gemaakt Dirk!! 11kg en 125grammekes!lol2
Spannend hé Dirk dat aftellen,het geeft me een heel apart gevoel van binnen.lol2