Thailand zever-topic: Aan den toog

a. liever melk ipv room

en

b. Ik heb leren rijden op baco’s scoot in Thailand, dus ik kijk wel uit…lol2:chin:

Dat klopt Jelle, ik moet er toch eens binnenspringen. Maandag ben ik nog in de omtrek geweest, Hoogpoort, Werregarenstraat beter gekend als grafittistraatje, Sint Baafs, Graslei, ook Patershol enz. een hele leuke namiddag gehad. Bedankt voor het aanbod om eens mee te rijden maar het is zoveel als dat ik het gehad heb lol2 neem Marie maar mee !
Inderdaad nog 3 nachten slapen Georges, ik dacht dat we al donderdag waren, het gaat nog niet snel genoeg. Mijne knie, dat is een historie apart, nogmaals onder de scanner geweest en alles ziet er normaal uit, raar ! 'k zal er moeten mee leren leven zeker. Ik hoop nog altijd dat het vanzelf eens betert.
Welterusten iedereen, ik ga maar eens naar mijn bedje, het moet niet altijd een stuk in de nacht zijn :slapen: Sweet dreams :vak02:

Slaap lekker, Fleur!:dag:

En moest je eens willen afkomen naar de hotsy, laat het me dan weten: dan zorg ik dat ik ook present ben!

Bye:slapen:

Een opperbeste goeie morgen iedereen ! Vroeg onder de wol is vroeg uit de veren lol2lol2 Het wordt een zonnige dag, geniet er allen van !

Dat mag je wel zeggen Fleurtje,ben al wakker en ga straks naar de markt wat inkopen doen!!

:chin:Goede morgen het is Donderdag maar heb het gevoel dat het zaterdag is Het weer is hier al prachtig:zon02:
zal waarschijnlijk weinig achter de Computer zitten vandaag
Georges nog 3 nachtjes slapen en je staat weer in Thailand:chin::zon02::wub::vak02::cheer:

3 nachtjes Fransjes???maak er maar 2 van!! vertrek de zaterdag!lol2

:chin:Georges als ik goed tel stap je toch pas Zondag uit het vliegtuig op Thaise Bodem>>>

das waar,maar ik slaap nog 2 keer in mijn eigen bed!lol2
Ik tel vanaf de zaterdag af,dus 2 nachtjes!!lol2
In iedergeval zal ik niet veel op wwz zitten als ik in Thailand ben,probeer tenvolle te genieten van de natuur.
Het zal de Isan streek zijn waar ik naar toe ga!(Buriram,roy et, si saket etc…)
Maak er nog een fijne dag van Fransjes!!

:chin:Ik ken het heerlijk eten aldaar en heerlijk rustig in de nacht :slapen::slapen::slapen:

Dat geloof je toch niet fransjes, Georges niet onderschatten, haha :wub:

haha zeker nu hij op een nieuw lief aan het jagen is zal het er in de nachten niet rustig zijn lol2

Je moogt gerust zijn Dirk!!lol2lol2

:chin:Goede middag loop nog even snel binnen en dan weer snel de zon in een lekker koud flesje Chang :wub:daar is nu niks mis mee

Goedemorgen allemaal !!

Helaas voor mij geen langweekend, maar gewoon lekker aan het werk vandaag :frowning:
Maar alweer bijna lekker weekend :)…helaas wordt het weinig genieten van het zonnetje maar de vloerbedekking eruit trekken in mijn appartementje…
Iemand nog leuke plannen voor dit weekend ?

Voor iedereen die niet weet wat gedaan dit weekend: De Wolven van La Mancha (Marie’s dichterscollectief) organiseren een gratis tweedaags festival met straattheater, poëzie, muziek, enz. Nu zaterdag en zondag (4 en 5 juni) in het Pierkespark, Brugse Poort in Gent!
Ik sta daar twee dagen in de keuken voor de backstage.:cheer:

Naam van het festival: Zaradi Tebe

Meer info: http://www.zaraditebe.com/