Thailand zever-topic: Aan den toog

Helemaal niets gepland Dave!! weet dat ik aankom in Krungthep en voor de rest laat ik het allemaal op zijn beloop!
In iedergeval ga ik waarschijnlijk nog terug in september of oktober,ook met de bedoeling om je nog een bezoekje te brengen Dave.(Bijpraten en er eens goed invliegen samen)

Ik moet jou geen suc6 wensen lieve Jenny,want ik weet dat je sollicitatie gesprek goed gaat verlopen.lol2lol2
Dag “juf” Jenny tot binnen enkele weken!!:dag:
georges.

:chin:Goede morgen Georges al je reistas gepakt het beloofd iedergeval hier ook een paar mooie dagen te worden:zon02:

Zoals altijd Fransjes doe ik dat het laatste nippertje!!gewoonlijk doe ik er een slordige 10minuten over om mijn reistas op te vullen met bijeen gegraaide kleren.
Neem gewoonlijk een slordige 13kg en een klets mee,op reis!lol2
Nog 3 nachtjes "doe doe "doen en we zijn weeral vertrokken naar Los!
groetjes:georges.:dag:

Eindelijk beslist!

Ik heb net een nieuwe scooter gekocht: de Kymco Like:cheer:

Kan ik weer wat oefenen voor Thailand
lol2

Taddaaaaaaaaa!!!

http://1.bp.blogspot.com/_ojOM-ul95fg/S_AeqhdcmUI/AAAAAAAAA2A/wLxRAuJQRpc/s1600/2010+Kymco+Like+50+red.jpg

Knap , tof, super , nen dikke proficiat !!!:cheer:

mooie scooter Jelle, en ook handig voor de pilskes z’n koelbox achteroplol2

ik weet niet of er meer mensen zijn hier met upc digitale tv maar deze maand is travel channel zender van de maand en dus de hele maand voor iedereen (met digitale tv van upc) te ontvangen

Zal effe checken of deze optie ook op m’n nieuwe vroemvroem zit
lol2lol2lol2 Niet lachen, er zit zelfs een 12-volt output voor gps, mobieltje (en scheerapparaat) op!!!:chin:

Woazegggdegijnu
? :smoke::retard::drool:kzien er tochhh nie uit gelijk 'n dronklap offff zooo???:drugged::drugged:

lol2

btw, wat is upc?

Vrie wijze machine Jelle, ik zie u al rondsnorren in Gent !:smiley:

Hallo Georges, nog twee nachtjes slapen, kunt ge eigenlijk nog slapen met zo’n mooie vooruitzichten ?
Ik wens je een prettig en vruchtbaar (!) verblijf in uw tweede thuisland !

upc is een aanbieder van televisie, telefonie en internet in nederland

Hoi Bellfleurtje,hoe is het met je knie gesteld? plannen voor het verlengde weekend inzicht?
Ikzelf nog 3 nachtjes slapen en ben er mee weg,zal waarschijnlijk in het noord-oosten zitten(kant van Buriram,roy et).Ik vertrek wel de zaterdag Fleurtje en niet vrijdag!! dus nog 3 nachtjes spijtiggenoeg inplaats van 2 nachtjes die jij hebt vermeld.
groetjes:georges.
@Jelle:Mooi brommerke!!hoop dat het wat mee viel met de prijs?
Denk zelf dat ik met de motto ga rondtoeren in Thailand,zie je veel meer dan als je met de auto rijd.

wel kijk eens naar je avater 
 denk terug aan de film 
 lol2

Awelll
 buiten den occasional White Russian valt dat zeer goed mee, hoor. :wink:

Hey Fleurtje, ik heb u nog altijd niet gezien in 't cafeetje van mijn madam, he?
Passeert eens, dan moogt g’eens achterop zitten
 :wink: :wink: :wink: 
lol2

wel vodka, kahlua en slagroom erin en over een zeer slechte weg rijden met een iets te hoge snelheid en het is geshaked :vak02:

Viel zelfs zeer goed mee! Met rond de 1500 eur zowat de helft goedkoper dan een echte Vespa (zeeeeer mooi, maar als 50 cc’tje toch wat buiten mijn prijscategorie) en gebouwd onder licentie van Honda, dus qua kwaliteit echt één vd beste Chinees-geassembleerde modellen op de markt. Ennnn zeer milieubewust: 2 liter/100km
 Duuude!:cheer:lol2;)