Thailand zever-topic: Aan den toog

Nou hij had wel nr 14 als rugnummer lol2

Misschien de nieuwe spits voor Ajax???
@:Dave! Hoe was je weekendje Boekarest verlopen?

Was het bijna nog vergeten te vertellen!! Ben ribberdebie vertrek op 4/06 naar Bangkok voor 18 dagen met Royal Jordanian voor slechts 539 eurokes.
Moet wel 5 uur “koekeloeren” in Aman maar ik heb er voor over!!
Als ik goed kan rekenen,nog 12dagen en dan is het zover!!

dat is een mooi vooruit zicht en dat voor een prima prijs, maar hoe kom jij aan 12 dagen ? 4 dagen in juni dan zouden er nog 8 in mei moeten zitten en volgens mij wordt het dit jaar geen 38 mei lol2 volgens mijn kalender is 4/6 zaterdag aanstaande

ffkes tellen want het is al laat aan het worden.hoe kom ik aan die 12 dagen???nu dacht ik dat dit al volgende week is,maar het is nu zaterdag aanstaande!!je ziet Dirk ben dringend toe aan rust!! he he h e!!
Tja,had dit leuk prijsje op joker.be ontdekt!!

haha ja ik zie het, en het is je ook van harte gegund. ff heerlijk de baterij weer opladen:zon02:

nu weet ik het wat er fout is gelopen,had eerst de datum van 11/6 ingetikt maar vond de prijs nogal duur uitkomen,had dan een weekje geshipperd naar 4/6!!
Vergissen is menselijk,ik heb toch maar voor alle zekerheid de mail van Joker,drie dubbel gescheckt.lol2lol2

lol2lol2 ik zie het al voor me, Georges met z’n koffer op het vliegveld een week te vroeg lol2

of niet leuk een week te laat

Nu Dirk,vraag me niet wat ik daar allemaal ga doen,weet het zelf niet? richting? hoelang ergens verblijven? geen flauw idee!!
Eerst is kijken naar een nieuw lief,dat is mijn eerste prioriteit!!lol2

wel je hebt 18 dagen dus je zal genoeg liefjes tegenkomen, ik hoop wel dat je uit kijkt voor de vrouwtjes die alleen maar in je euro’tjes geintreseert zijn

Goedemorgend iedereen op het Thailandforum!
Vandaag gaan werken"bahhh",één troost het is maar voor 2 dagen,donderdag feestdag in Belgie,vrijdag bruggen en zaterdag hopsakee richting zaventem met mijn reiskoffer op wieltjes!!

Fijne vakantie, George!

Ik moet vanochtend werken, ik heb nog aardig wat examens na te kijken. Vanmiddag sollicitatie, dus duim allen voor me!

suc6

Suc6 met je sollicitatie Jenny!

Heerlijk vooruitzicht Georges! Geniet er lekker van :vak02:

:chin:Goedemorgen het regent momenteel hier in Eindhoven iemand nog een leuk idee voor vandaag?

:chin:Fijn te horen Georges dat je toch weer die kant op gaat Geniet er vooral van En een lieve vrouw kom je vast ook wel weer tegen maar loop niet te hard van stapel neem gewoon de dag als hij komt
groetjes Fransjes
Ps moet je voor die prijs niet van af schiphol vliegen?

Goedemorgen iedereen, ook hier een regenachtig begin van de dag maar de natuur was hier wel erg hard aan toe

@Jenny veel succes vanmiddag

@Georges
Lekker vooruitzicht Georges dat je over een paar dagen naar BKK vliegt ! Wat ga je doen deze keer ??? Al een planning gemaakt ?

@Jenny
Hoop dat je sollicitatie goed is gegaan vanmiddag !!

Afgelopen weekend dus met collega’s stedentripje gemaakt naar Boekarest. We wilden weer eens wat anders dan de geijkte bestemmingen zoals Barcelona, Rome, Berlijn etc etc. Zonder verwachtingen heengegaan, maar wat een ontzettend leuke stad !! Echt niet verwacht !
Oude stad met veel restaurants en barretjes, met name zaterdagavond erg gezellig. Iedereen op terrasjes (was prachtig warm weer) en zelfs een groot scherm voor Barcelona-Man U.
Stad heeft ook vele mooie gebouwen, maar uiteraard ook nog veel communistische blokkenhuizen.
Kan iedereen stedentrip naar Boekarest aanraden, leuk als je eens wat anders wilt. Andere leuke bijkomstigheid is dat het nog spotgoedkoop is !