:chin:Over de 100 kilo arm pilipijns (Thais) meisje je zou maar 100 kilo over je heen krijgen!lol2lol2lol2
fijn weekend
thepiratebay.org voor al uw films en muziek
Zal daar eens naar toe surfen,Baco!! bedankt voor je info!!:dag:
Bedankt āriketikā!!zal er eens naar toe surfen!!
@Dirk:Men kan de songs van limwire nog beluisteren,maar men kan niet meer downloaden.
Verleden jaar(november)is Limewire uit de ether,spijtig want ik vond het voor mij ideaal het was heel gemakkelijk om liedjes te downloaden van deze musicsite.
:chin:Goede morgen vriend(in)en lekker lang blijven liggen na een mooie voetbal avond
verder rustig aan vandaag:slapen:
Hoi Fransjes,tja het was gisteren een leuke match.
Nu nog aanstaande vrijdag de Belgen tegen de turken,hoop dat dit maar goed komt?(de match van de waarheid)
:chin:Ja onze Guus tegen Belgie van mij mag Belgie wel winnen
fijne zondag
denk dat guus dat misschien stiekem ook wel wil, kan ie naar chelsea
Voor mensen die op zoek zijn naar muziek, probeer torrentz.eu. Op deze site kun je jouw zoekopdracht invoeren en komen alle resultaten op de gratis torrentsites eruit rollen. Welke vervolgens te downloaden zijn met een programma zoals bittorrent. Succes ![]()
Net filmpje gezien op canvas dat zich gedeeltelijk in Bangkok en Koh Phagnan afspeelt: āHotel very welcomeā.
Tof om bepaalde plaatsen terug te zien!
En een goed verhaal dat wijst op dee dikwijls Westers gekleurde bril waardoor we andere culturen bekijken. Heel interessant en stof tot nadenkenā¦:wereld:
:chin:Goede morgen ik heb ook een dagje vrij het is hier ook prachtig weer:zon02::vak02:
Jammer genoeg ben ik zelf vandaag āāhardāā aan het werk nu maar hopen dat het donderdag ook mooi weer gaat worden. Voor iedereen die wel vrij is vandaag Have Fun en geniet er lekker van !!!
Voor de mensen die geintreseerd zijn in het Thais voetbal,hieronder de uitslagen van de gespeelde matchen van het weekend!
FT Buriram PEA 1 - 0 Sriracha
FT Rajnavy Rayong 1 - 1 Royal Thai Army
FT Sisaket 2 - 0 TOT
May 29
FT Thai Port FC 3 - 2 BEC Tero Sasana
FT Bangkok Glass 5 - 3 Police United FC
FT Muang Thong United 1 - 0 Khonkaen F.C
FT Osotspa M-150 0 - 0 Chiangrai United
FT Pattaya United 1 - 1 Chonburi
FT TTM Phichit 1 - 0 Samut Songkram
Oja wie heeft er al eens een voetbalwedstijd bijgewoond in Thailand? Wat vinden jullie van het niveau?
groetjes:georges.
Ben alleen geĆÆnteresseerd in AJAX en trouwens die thaiās kunnen toch niet voetballen behalve er op gokken lol2
De enige keer dat ik Thai heb zien voetballen was een aantal jaar terug Thailand-Nederland. Ik moet zeggen dat ik ze slechter had verwacht, maar ja, het was natuurlijk bloedheet en hoge luchtvochtigheid wat de Nederlandse spelers niet gewend waren. Technisch zijn ze nog best aardig, tactisch zijn ze een dramaā¦
heb in thailand weleens een stuk van een wedstrijd op tv gevolgd en denk dat het niveau vergelijkbaar is met de nederlandse jupiler leage of topklasse
Had miijn zoon op voetballen gezet maar had al snel door dat wordt niets, kick/thaiboxing zit iets natuurlijker in de genen gaat hem een stuk makkelijker af :beef:
een geboren vinnie jones lol2
Nou zie hem liever zoals hij is maar buakauw por pramuk gaat het moeilijk krijgen.
voor alle voetbalfans een schitterende goal alleen weet hij zelf niet dat hij hem maakt lol2
[ame=āVoetballer scoort per ongeluk onwaarschijnlijke wondergoal - YouTubeā]YouTube - āŖVoetballer scoort per ongeluk onwaarschijnlijke wondergoalā¬ā[/ame]