Thailand zever-topic: Aan den toog

Neen iedereen mag weten dat ik "30jaar “ben!!dat ik een kas van een villa heb staan,en een rits auto’s!!lol2lol2
Hoe is het met je knie"bellfleurtje”,alles kids?
Heb je plannen voor het weekend(tuinieren,fietstocht)

Georges, je hebt het maar druk met je nieuwe vriendinnen :wub:, je bewaard toch wel wat tijd voor ons hier aan den toog :beef:

Wees niet zo bescheiden Georges ! Je bent vergeten je aandelen vermelden !

Allemaal weer een prettig weekend :smiley: !!
Nog 20 minuutjes werken en dan met collega’s naar Schiphol voor een weekendje Boekarest…dit keer weinig tijd gehad om me beetje in te lezen dus ik laat het allemaal op me af komen. Kan me geen voorstelling maken van Boekarest…

Tot na het weekend !

Denk dat zo’n 9 v/d 10 alleen geinteresseerd zijn in geld en een toekomst in Europa…helaas…

heel veel plezier in Boekarest, ik zou zo snel ook niet een idee hebben van wat ik me bij Boekarest zou moeten voorstellen, verder dan dat mega grote paleis van Ceausescu kom ik zo snel niet maar na het weekend kan jij ons mooi op de hoogte brengen van deze stad :beef:

:chin:Eindelijk weekend het klokje rond gewerkt nu snel lekker douchen en lekker op de bank met eenlekker glaasje bier.:slapen:

Ikzelf ben 3 dagen thuis Fransjes!!Vanmorgend nog in de regen gewerkt,heb er een verkoudheid aan over gehouden!!lol2

Dat denk ik ook Dave,ben juist maar wat aan het ronddolen op die Asian sites.
Er zitten er wel heel knappe vrouwen bij,die geintreseerd zijn in mijn profile account.
Maar ik zal nooit naar de Filipijnen gaan,omdat ik mijn hart heb verpand aan Thailand.
In iedergeval Dave,nog een mooie weekend toegewenst in Boekarest(wat is daar allemaal te beleven???)
Wel Dave,nog een maandje en je kunt je valiezen pakken richting krungthep,weet dat je het gaat maken in het land van de glimlach.
Ik zal zeker nog met je afspreken als ik in Krungthep zit,dan maken we er een avondje uit van.
groetjes:georges:dag:

:chin:Ja de oogjes zijn weer open de zaterdag kan van start iemand nog een leuk idee voor het weekend:dag:

Het is het weer niet om buiten acctiviteiten te doen,Fransjes!!
Dus vanmiddag de ronde van Italie volgen op tv,gevolgd door de finale van de champions league(Barcelona versus M United).
Ik hoop dat Barca wint,want ik heb mijn geld daarop gezet.
groetjes:georges.

Een mopje, speciaal voor de Georges, als hij tenminste tijd heeft om te lezen met die goedgevulde mailbox van hem tegenwoordig :

Bij de spoorwegen :
Twee Antwerpenaren zijn na jaren werkloosheid en met wat politieke steun dan toch eindelijk aan een jobke geraakt bij de Belgische Spoorwegen.

Daar beseffen ze al na een paar dagen welk vlees ze in de kuip hebben
en zoeken ze wanhopig naar een plek waar onze twee zo weinig mogelijk in de weg lopen.

Uiteindelijk neemt een ploegbaas ze mee naar een stuk spoorlijn die al lang niet meer in gebruik is.
Samen met de twee gaat hij midden tussen de rails staan.
‘Mannen, nu moet ge eens goed kijken’, zegt hij tegen de Antwerpenaren
‘Kijk maar eens in de verte tot zover ge het spoor nog kunt zien.’

Samen turen ze naar de verre horizon tot waar de rails in één punt samen lijken te komen.
‘Mannen, ge begrijpt hoe gevaarlijk zoiets is, hé’, zegt die ploegbaas.
’ Dus ga daar onmiddellijk naartoe en zorg ervoor dat de rails overal netjes even breed zijn’

‘Inderdaod levesgevaorlek’ zeggen de twee en gewapend met een meetlat trekken ze richting horizon.

De twee stappen en stappen, af en toe zorgvuldig metend.
Kilometers en uren later blijft het gevaarlijke punt nog altijd onbereikbaar.

Vermoeid en niet begrijpend drentelen ze verder, tot de ene Antwerpenaar zich eventjes omdraait, in de verte tuurt, schrikt en roept :

‘t Is nie waoar é! We zen der al voorbaai!’
lol2lol2
**
**

Niets van aantrekken Georges, ik heb mijn ganse loopbaan mopjes over luie ambtenaren moeten horen !:slapen:

Mag het feitelijk niet zeggen,maar ik kijk ook de kat uit de boom,Fleurtje.
Als er moet gewerkt worden dan zal ik mijn “steentje” bijdragen,voor de rest doe ik niet al teveel.(vogelepikken,naar de bakker,en veel sigaretten roken op mijn werk)
Kan je verhalen vertellen wat er allemaal aan het spoor gebeurd,maar dan breng ik me eigen in gevaar.
Het voornaamste is dat mijn centjes iedere maand op mijn rekening staat.lol2lol2.

amai Georges, en wij maar denken dat jij elke dag/nacht zo hard werkte

Iets anders Dirk,weet jij soms toevallig een muzieksite waar ik “gratis tracks” kan downloaden?

Limewire is uit de handel genomen,als ik op frostwire muziek wil downloaden krijg ik altijd de melding:auteursrechten kan het liedje niet downloaden of ik moet er voor betalen.
Zijn er andere opties Dirk???(gratis music sites,betaal niet graag heb jullie mentaliteit overgenomen!!lol2lol2)
Andere mensen mogen ook reageren!!

Ik kom ier ff een snel tussendoortje eten kao pad moo

http://farm1.static.flickr.com/76/229079849_53a7bc0c0a.jpg

Heb daarjuist pannekoeken met siroop gegeten(caloriebom)durf me niet meer te wegen op een weegschaal,denk dat ik al over de 100kg zit!(ik laat me een beetje gaan)

lol2lol2lol2

sinds wanneer doet limewire het dan niet meer :retard:
dit gebruik ik ook altijd, wat die mentaliteit betreft ligt antwerpen ook niet zo heel erg ver van het meest zuinige deel van nederland af hè lol2

Hoi Georges,
Complete cd’s kickasstorrents