Ik heb haar telefoonnummer,maar hoe weet ik het juiste moment te kiezen om Esther op te bellen?(niet gemakkelijk)
:chin:In Bangkok zijn ook wel leuke lokaties om een feestje te bouwen:cheer:
Hmm nederlanders waren toch zuinig belgen toch niet lol2lol2lol2
succes Georges en als je wint kom ik je nog weleens opzoeken in thailand want ik denk niet dat je dan nog lang in belgie zal wonen
een busreisje naar de efteling en dat helemaal vanuit bangkok :beef: dat lijkt mij wel een leuke reis ![]()
:chin:Georges heeft nog niet gereageerd zou hij de hoofd prijs hebben en stiekem vertrokken zijn?
Groetjes Fransjes>>>
sorry ik heb het erg druk momenteel,buiten mijn werk,moet ik nog elke dag een pak berichten beantwoorden van een datingsite.
Op 2 dagen tijd had ik al meer dan 200berichten,ja je leest het goed meer dan 200berichten.
Denk dat ik goed in de markt ligt bij het Philipijnse vrouwenvolk! lol2lol2
:chin:Dus je gaat de route veranderen :wub:?
ja ik denk dat dān Georges de filipijnen gaat ontdekken:wub::kus:
Wat is dat allemaal met die datingsites,zijn deze vrouwen geintresseerd in mij,of alleen maar mijn geldbeugel?
teller staat al op 264berichten.
Moet je wel bijvertellen dat er wel heel mooie vrouwen daartussen zitten,Dirk!!
Opletten Georges !!!
net als Fleurtje wil ik je waarschuwen Georges, op datingsites zijn heel erg veel oplichters aktief, persoonlijk hou ik helemaal niet van dit soort sites zeker niet de internationale
Ik heb ondertussen mijn lesje geleerd Fleurtje,ik laat me niet meer op mijn hart trappen.
groetjes:georges.
goede morgen allemaal!
alweer een uurtje thuis aan het werk, ik ben er vroeg bij vandaag. zo naar school, gelukkig bijna geen les meer ![]()
Eerlijk gezegd Georges, nu dacht ik meer aan uw portefeuille :finger:
Ik gun je het aller beste Georges maar net als wat Fleur al zegt let op je portemonnee met dit soort sites⦠Maar nu helemaal klaar met Thaise of?
Dat komt wel goed Fleurtje,betaal alleen maar wat "ik moet betalen"lol2
Ben juist thuis en het is weer aanschuiven in lijn op mijn inbox,35 berichten en de dag is nog niet voorbij.lol2
:chin:Ben je zelf wel eerlijk op deze sites of heb je vertelt dat 24 bent en een spotief typ en een foto van jaren terug:wub:lol2lol2lol2
Ik ben 100% eerlijk in zoān dingen Fransjes!!maar je hebt er van die vrouwen,die er mooi uitzien op hun profile account,ƩƩnmaal als je er begint mee te chatten is het een oudeā¦!!lol2 mensen liegen dikwijls over hun leeftijd.
Dat heb jij niet nodig nietwaar Georges ? lol2lol2