Thailand zever-topic: Aan den toog

:chin:Er schijnt ook Thaise wijn te zijn volgende keer neem ik een flesje mee.

Goede morgend iedereen op het Thailandforum!
Heeft het bij jullie ook vannacht gedonderd en gebliksemd?
Hier in het antwerpse waren er stortregens rond 2:15am kon gewoon niet slapen van al dat lawaai(slaap met open venster)
In iedergeval de landbouwers zullen wel tevreden zijn met al die regen.
Voor de mensen die het intreseerd hieronder een paar voetbal uitslagen die gistermiddag zijn gespeeld in Th.
Nog een prettige zondag toegewenst aan iedereen!!
groetjes:georges

FT BEC Tero Sasana 0 - 2 Bangkok Glass

FT Chiangrai United 1 - 1 Thai Port FC

FT Sisaket 2 - 2 Osotspa M-150

FT Sriracha 0 - 2 TOT

:chin:Goede morgen de zondag is hier ook weer gestart met wat buitjes maar de zon doet al weer aardig zijn best om er iets moois van te maken:zon02:

zit een beetje raar in deze dag had er nl niet op gerekend hier nog te zijn want ze hadden beloofd dat de wereld zou vergaan

Ja, hier nog een…al m’n geld gisteren opgemaakt aan drank en vrouwen en uiteindelijk vergaat de wereld niet eens… Denk dat ik ze maar ga aanklagen…

Bij ons amper 1 litertje per m2 en de plantjes smeken om water.:crybaby: Volgens de weerman moesten de buien afgelopen nacht of deze voormiddag vallen, anders is het weer gedaan voor de ganse week. Had je de wolken geen duwtje in onze richting kunnen geven Georges ? Prettige zondag aan iedereen !

Hier deze nacht ook zwaar onweer gehad. Maar idd goed voor de boeren en het groen. Ook weer wat meer zuurstof in de lucht, daar houd ik wel van.

Morgen foto’s laten maken van m’n elleboog. Verleden woensdag met de brommer tegen de grond gegaan. Ik was zo stom om te willen uitwijken voor vuiligheid op de baan…
En daarna brommer binnen steken bij de garagist, want ie rijd niet meer rechtdoorlol2

Laat me denken aan dat liedje van LaĆÆs: ā€˜De wereld vergaat’:
https://www.youtube.com/watch?v=[ame=ā€œhttp://www.youtube.com/watch?v=-B3fL71Zq84ā€]YouTube - ‪de wereld vergaat lais lycrisā€¬ā€[/ame]

lastig hoor een brommer die steeds afslaat … vooral daar waar de weg rechtdoor gaat lol2

ook hier behoorlijk geregend vannacht en ook net nog een flinke bui gehad maar dit is idd wel erg prettig voor de tuin

:chin:hallo sluit deze dag nog maar even af aan de toog zie dat er toch nog aardig wat volk aan is geweest
iedereen een fijn weekend gehad?

:chin:Goede morgen de werk week is weer gestart op na het volgend weekend

Hoi Fransjes,vandaag heb ik een dagje vrijaf genomen(ze verwachten bij ons in het noorden van Antwerpen temperaturen rond de 25 graden)dus lekker niets doen en relaxen op het terras met een lekkere ā€œkriekā€ op de tafel(kriek is bier)
Ook nog ffkes de voetbal uitslagen(voor de mensen die geintreseerd zijn in het Thaise voetbal)die gisterenmiddag zijn gespeeld hier te plaatsen.
FT Khonkaen F.C 1 - 1 Pattaya United

Postp. Police United FC ? - ? Muang Thong United

FT Rajnavy Rayong 1 - 1 TTM Phichit

FT Samut Songkram 0 - 4 Buriram PEA

:chin:Ha die Georges toch wel lekker een dagje vrij ik zelf vind een glas Grimbergen wel heerlijk 2 of 3 als het meer word sta ik zeker op mijne kop
Geniet er van Georges

Goede morgend,ben al vroeg op,heb meteen een chatsessie met een "Thaise schone"kom ff hier piepen aan het venster.

Goedemorgen allemaal,

Ter Info

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=113955

Goedemiddag allemaal !

Hoe is het hier ?? Nog leuke nieuwtjes ?
Woon sinds gisteren weer bij m’n ouders (vreemd om na al die jaren weer thuis te wonen) en problemen met internet… Hopelijk snel opgelost…

Hoe is t trouwens met Esther ?? Volgens mij komt ze hier nooit meer :frowning:

:chin:hallo de dinsdag ook weer overleefd Van avond vroeg naar bed morgen vroeg er uit
groetjes Fransjes

Hoop dat ik vanavond de euromillions win,dan moet ik niet meer werken!lol2

:chin:Zal voor je duimen:thumbsup::thumbsup: :thumbsup:en vergeet dan zeker al je toog vrienden en vriendinnen niet:cheer::cheer: :cheer:

een hollandse gehaktbal en een glaasje ā€œprikā€!! tracteer ik aan de toog!!:chin:
En voor mijn besten vrienden,een busreisje naar de ā€œEftelingā€!!