Sorry Georges, in een ziekenhuis kunnen ze niets doen aan een gebroken hart :frown:.
Verder, kop op en ga maar gewoon terug. We kunnen het toch niet laten, zon, Shinga en die smiles…:zon02:
:chin:Goeiemorgen Thailandvriend(in)en het is dus nu vrijdag we kruipen weer langzaam naar het weekend:vak02:
Georges sterkte in ziekenhuis geniet daarna van je weekend:zon02::zon02::zon02:
goedemiddag allemaal, wat is het hier rustig, en dat terwijl de vrijdag middag borrel
ik neem een heerlijke koude chang en zie wel of er nog meer mensen langs komen vanmiddag
Ik kom even snel langs, want ben nog aan het werk…maar aangezien het vrijdagmiddag is, lust ik wel een koude Singha !! Wat sateetjes erbij en ik ben helemaal tevreden ![]()
:chin:goeie middag zie dat de stam gasten alweer aan het plaats nemen zijn wordt weer gezellig Proost:cheer:lol2:cheer:
:chin:Iemand nog leuke plannen voor het weekend zelf ga denk ik lekker de natuur in wandelen of fietsen
Weinig plannen, huis leegruimen en verhuizen, maar dat weten jullie onderhand wel… Volgende week een weekendje Boekarest, dus nog een leuk tripje in Europa maken voordat ik richting het Verre Oosten vlieg…
Het schijnt iig wel weer prachtig weer te worden morgen ![]()
geen bijzondere plannen, morgen vroeg naar de kapper zodat de zon weer wat meer huid kan bruinen lol2 en dan morgen middag maar afzien op een terras met aansluitend een bbq :beef:
Moet morgen weer gaan werken,dus ik kan niet genieten van het goede weer Fransjes!!lol2
Ong Bak 2 op RTL 7
Heb het eerste deel al gezien,Jan!!(vond het echt de moeite)
Spijtig dat ik niet beschik over de comerciele tv kanalen van Ned!:crybaby:
Vrijdagavond altijd standaard kijken naar voetbal insite komt prompt daarna Ong Bak 2 was er niet van op de hoogte zag opeens Thaise titels etc, heb zoveel kanalen maar kijk er altijd maar een paar.
:chin:Goedmiddag beetje laat vandaag houd het ook kort veel te mooi:zon02: weer ga zou mijn wandeling maken en een afzakkertje pakken misschien tot in de avond:dag:
:chin:vorig weekend had je teveel regen het is ook nooit goed werkzelol2lol2
Is nederland er nog ik zit al heel de dag te wachten tot de wereld vergaat:vak02:
:chin:het is hier wel heerlijk weer veel :zon02: maar vergaan nog niet maar het is hier ook pas middag wie weet wat er ons te wachten staat:question:![]()
![]()
zal nog maar een biertje pakken voor dat de wereld vergaatlol2lol2lol2
:chin:Het is nu avond maar nog steeds niet vergaan maar het is hier wel heel rustig misschien zitten de meeste mensen wel op een terras ga ik zo ook maar eens doen
groetjes Fransjes
Flesje wijn open en de barbeque aan… yeahhhh!!!:zon02::zon02::zon02::cheer:
Ben de bekerfinale(voetbal) tussen Standard en westerlo aan het volgen op tv(1-0)momenteel!!
Vind het maar een saaie match.
:chin:Volgende week zaterdag grote finale Barcelona -manchester united
maak er maar een fijne avond van